וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יאן וויוקאס הצטרף לרשימת המועמדים

10.6.2012 / 12:30

הסנטר היווני של פנאתינייקוס (27, 2.12 מ') מבוקש על ידי האלופה הישראלית. בהנהלה מעוניינים להשאיר את שון ג'יימס

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לאייש את סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. בניגוד לפרסומים השונים, האלופה הישראלית עוד לא נסוגה מרצונה להחתים את אלכס מאריץ', שחקן פנאתינייקוס, הממוקם גבוה ברשימת המועדפים של ראשי הקבוצה. המגעים עם השחקן נמשכים, אולם פערים כספיים עדיין קיימים בין הצדדים. מגעים אינטנסיביים התקיימו גם עם רפאל הטשהיימר הברזילאי, ובספרד דווח כי על אף פציעתו של שחקן נבחרת ברזיל, מכבי מתעקשת על החתמתו.

עוד נודע לוואלה! ספורט כי גם שמו של יאן וויוקאס היווני עלה כמועמד לקבוצה. וויוקאס (27, 2.12 מ'), גם כן שחקן פנאתינייקוס, העמיד אשתקד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-15 דקות משחק. עם זאת, במכבי יבדקו את מעמדו של הסנטר בסגנית האלופה היוונית לפני שיוחלט האם לפתוח עימו במגעים. יש לציין כי השחקן כבר היה מועמד בעבר למכבי תל אביב.

בקבוצה מתגבש לובי להשארתו של שון ג'יימס. בהנהלה מציינים כי הם מאמינים ביכולות המקצועיות של הסנטר ומשבחים את אופיו הנוח, ומעריכים כי אם יקבל דקות משחק מרובות יותר, גם יכולתו הטובה תבוא לידי ביטוי. עם זאת, ההחלטה הסופית בעניינו תתקבל לאחר שתתבהר התמונה עם שאר ההחתמות לקבוצה

גם עתידו של קית' לנגפורד לוט בערפל: במכבי מעוניינים להשאיר את השחקן בעונה הבאה וממשו את האופציה עליו, אולם הגארד מתעקש שהוא שחקן חופשי, ואף בודק אופציות לחתום בקבוצות בכירות באירופה, כשאמש דווח ברחבי היבש כי סוכנו של לנגפורד צפוי להיפגש עם ברצלונה. גם סנט פטרבורג הרוסית הוזכרה כמועמדת, ועל פי דיווחים הציעה לו חוזה של 1.5 מיליון דולר לעונה.

סופוקליס שחורציאניטיס שבכל מקרה לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה קיבל הצעה רשמית מקאחה לבוראל, אולם הסנטר היווני מעוניין לבדוק את ההתפתחויות במו"מ עם פנאתינייקוס טרם יחליט לגבי עתידו.

בגזרת טל בורשטיין, גורמים במועדון משוכנעים כי השחקן יפרוש: "בורשטיין די החלטי בנושא. מדובר בתקופת החלמה לא קצרה וכלל לא בטוח כי ברצונו לעבור אותה". כך שכרגע מסתמן כי הקפטן נחרץ בכוונתו לפרוש. על רצונו של בורשטיין לפרוש פורסם בלעדית בוואלה! ספורט.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully