וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אני קורבן של השיטה"

המאמן יצא נגד השחקנים שעזבו את ארסנל: "עצוב שהעבודה שלך נהרסת ע"י אחרים. גם כשיכולתי, לא נטשתי עבור כסף"

ארסן ונגר מתעקש שהוא לא ישתנה. אוהדי ארסנל מיואשים מהעזיבה הצפויה של רובין ואן פרסי, שהתווסף לרשימה ארוכה של כוכבים נוטשים (כמו למשל ססק פברגאס, סמיר נאסרי, גאל קלישי וקולו טורה), אבל המאמן טוען שהוא לא ישנה את העקרונות שלו ויתחיל להשקיע סכומי עתק ברכש.

ונגר טוען שהוא מסכים עם הגישה של יוהאן קרויף, שטוען שאפשר לזכות בליגת האלופות גם בלי כוכבים גדולים, כפי שעשתה אייאקס בשנות ה-90. "אני מסכים עם קרויף, אני לא אשתנה", אומר ונגר, "הדבר העצוב הוא שהעבודה שלך יכולה להיהרס על ידי אחרים. אתה רוצה לראות שחקן שבקבוצה שלך מגיע לשיאו, אבל זה לא עובד ככה בחיים. אני קורבן של זה.

"איבדתי את סמיר נאסרי, גאל קלישי וססק פברגאס בגיל שבו הם היו אמורים לתת את הכדורגל הכי טוב שלהם במדי ארסנל. אבל אני מעולם לא עזבתי, גם כשיכולתי. יכולתי לעזוב 10 פעמים את ארסנל, אבל לא עשיתי את זה, כי תמיד עבדתי לפי אותה שיטה, כך עשיתי ב-16 השנים האחרונות, וזה לא ישתנה.

"חוץ מזה, כסף אף פעם לא היווה אתגר עבורי. אנשים כמו קרויף לא ישקיעו בקבוצת כדורגל רק בשביל כסף. אנחנו עושים את זה כי אנחנו רוצים לתת משהו לכדורגל".

על ואן פרסי זה לא ממש השפיע, והחלוץ ההולנדי התעקש לעזוב, למרות שארסנל צירפה הקיץ את לוקאס פודולסקי ואוליבייה ג'ירו ב-24 מיליון ליש"ט. בהנהלה של ארסנל כבר עלו קולות שיש להיפטר מארסן ונגר, אבל הצרפתי מחכה שהשטח יירגע: "הרגשות עכשיו חזקים יותר מההיגיון, כל מילה מקבלת נפח מגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully