וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהדי ארסנל שבורים, ירצו 'לשחוט' את ואן פרסי"

אנגליה נסערת מהודעת ואן פרסי על עזיבתו את ארסנל: האוהדים כואבים, הפרשנים מצדיקים. יונייטד וסיטי יתחרו על שירותיו

אוהדי ארסנל כבר רגילים לזה. אתמול (רביעי) רובין ואן פרסי הצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים גדולים שהתייאשו, והחליטו לעזוב את המועדון. אחרי ססק פברגאס וסמיר נאסרי, שעזבו את התותחנים והתחילו לטעום את טעם ההצלחה והתארים, עכשיו גם ואן פרסי רוצה לזכות להניף גביע בחייו.

כמובן שההודעה של ואן פרסי על רצונו לעזוב את ארסנל מדליקה את שוק ההעברות. כידוע, רוברטו מנצ'יני, מאמן האלופה מנצ'סטר סיטי, כבר הביע את הערכתו לחלוץ ההולנדי, שכבש בעונה שעברה 30 שערים בפרמיירליג, ועל פי הדיווחים, סיטי מוכנה לשלם לו 220 אלף ליש"ט לשבוע. עכשיו באנגליה טוענים שגם מנצ'סטר יונייטד חושקת בשחקן, כשאלכס פרגוסון לא ירצה לוותר בקלות על החלוץ המצוין ומעוניין לצרפו.

כזכור, ואן פרסי הודיע אתמול ש"היתה לי עונה מצוינת מבחינה אישית, אבל המטרה שלי היא לזכות בתארים ולהחזיר את המועדון לימי הזוהר שלו. בגלל הכבוד הענק שלי לארסן ונגר, לשחקנים ולאוהדים, אני מעדיף שלא להיכנס לפרטים, אבל לצערי, במהלך הפגישה שוב הבנתי שאני וארסנל לא מסכימים על הרבה דברים בכל הנוגע למחשבות על העתיד. חשבתי על זה זמן רב, והחלטתי לא להאריך את החוזה שלי. לאוהדים יש את הזכות לא להסכים איתי, ותמיד אכבד אותם. תמיד אוהב את המועדון ואת האוהדים, בלי קשר למה יקרה".

כמובן שבפורומים של אוהדי ארסנל הנסערים הדעות חלוקות, ולצד אלה שמצדיקים את ההחלטה של השחקן ומבינים את מניעיו, רבים מהם מביעים את הבוז כלפי הכוכב הנוטש. הפרשנים, לעומת זאת, מצדיקים את המהלך. "לא יהיה הוגן לכנות אותו כשכיר חרב, שנמשך לעושר העצום של מנצ'סטר סיטי", נכתב ב"גארדיאן", "אחרי הכל, הוא הצטרף לארסנל לפני שמונה שנים, ורבים אחרים היו עוזבים הרבה לפניו... אחרי כל העונות האלו, נגמרה לו הסבלנות. אוהדי ארסנל נאמנים, אבל ודאי גם הם יודעים איך הוא מרגיש".

שחקן העבר פול מרסון סבור שואן פרסי עשה טעות, ושאם הוא לא יעבור בקיץ הנוכחי, אוהדי ארסנל "ישחטו" אותו. "נדיר מאוד ששחקן עוזב את ארסנל, ולא מתחרט על זה", אומר מרסון, שספק אם סמיר נאסרי ופברגאס מסכימים עמו, "הוא שרף את הגשרים. אם הוא לא יימכר הקיץ ויחזור, האוהדים ישחטו אותו. הם שבורים".

מנגד, חלוץ העבר של ארסנל אלן סמית טוען ש"למיטב הבנתי, ואן פרסי לא חושב על כסף. בגילו, הוא רוצה תארים. הוא עכשיו בשיא הקריירה. מבחינת ארסנל, זה ודאי מאכזב שוואן פרסי לא מאמין שהוא יוכל לזכות במדיה בתארים. גם אם אתה לא רוצה להודות בזה, אתה כנראה מסכים איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully