וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי הודיע: "לא אאריך את חוזי בארסנל"

דרכו של ההולנדי מחוץ למועדון נראית סלולה, לא ברור האם באופן מיידי או בקיץ הבא: "אנחנו לא מסכימים על הרבה דברים"

עזיבתו של רובין ואן פרסי את ארסנל קרובה מתמיד. החלוץ ההולנדי הודיע הערב (רביעי) באופן רשמי כי הוא אינו מעוניין להאריך את חוזהו במועדון שעתיד להסתיים בקיץ הבא, ובכך למעשה סלל את דרכו החוצה. עדיין לא ברור האם ואן פרסי יעזוב את התותחנים כבר בשבועות הקרובים, שכן הוא נחשב כבר זמן רב לאחת השמות הכי חמים בשוק השחקנים העולמי, עם מספר קבוצות כגון יובנטוס ומנצ'סטר סיטי המביעות בו עניין גדול.

"מוקדם יותר השנה היתה לי פגישה עם ארסנל ונגר ומנהל ארסנל, בנוגע לתכניות העתיד של המועדון", סיפר ואן פרסי. "היתה לי עונה מצוינת מבחינה אישית, אבל המטרה שלי היא לזכות בתארים ולהחזיר את המועדון לימי הזוהר שלו. בגלל הכבוד הענק שלי לארסן ונגר, לשחקנים ולאוהדים, אני מעדיף שלא להיכנס לפרטים, אבל לצערי, במהלך הפגישה שוב הבנתי שאני וארסנל לא מסכימים על הרבה דברים בכל הנוגע למחשבות על העתיד".

"חשבתי על זה זמן רב, והחלטתי לא להאריך את החוזה שלי", הודה החלוץ המצוין. "לאוהדים יש את הזכות לא להסכים איתי, ותמיד אכבד אותם. תמיד אוהב את המועדון ואת האוהדים, בלי קשר למה יקרה. הפכתי לגבר בארסנל, כל המועדון הזה תמך בי לכל אורך הדרך, ונתתי לו הכל על המגרש ומחוצה לו. אני מאוד גאה שהייתי חלק מהקבוצה הפנטסטית הזאת בשמונה השנים האחרונות, וברגע שהמנהל יחזור מהחופשה שלו באמריקה, נתקדם ונראה מה עושים".

כזכור, עם או בלי קשר לעזיבתו הצפויה של ואן פרסי, דאגה ארסנל להחתים מוקדם יותר הקיץ את החלוצים הבינלאומיים אוליבייה ז'ירו הצרפתי ולוקאס פודולסקי הגרמני.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully