וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: גם תיאו וולקוט רוצה לעזוב

הקשר שבור מהעזיבה הצפויה של חברו רובין ואן פרסי ומסרב להאריך את חוזהו. יובטיץ' ולבנדובסקי מועמדים לקבוצה

בארסנל עוד לא התאוששו מהודעתו של רובין ואן פרסי לפיה לא יאריך את חוזהו במועדון וכבר מתפתחת לה גזרה חדשה. על פי דיווח ב"סאן" גם תיאו וולקוט לא מעוניין להאריך את חוזהו במועדון, שכמו ואן פרסי מסתיים בקיץ הבא. על פי הדיווח, וולקוט שבור מהעזיבה הצפויה של ואן פרסי, חברו הקרוב, ולכן גם הוא רוצה לעזוב.

בדיוק כמו במקרה של ההולנדי, ארסנל נמצאת במלכוד. היא חייבת למכור את שני השחקנים בחלון ההעברות הנוכחי או לכל המאוחר בינואר אחרת תאבד אותם ללא תמורה בקיץ הבא. התותחנים כבר הציעו לוולקוט חוזה לארבע שנים בשכר של 80 אלף ליש"ט לשבוע (לעומת 55 אלף בחוזהו הנוכחי), אך השחקן השהה את החלטתו וחיכה לראות מה יעשה ואן פרסי. בימים האחרונים הוזכרה צ'לסי כמי שמעוניינת בוולקוט בן ה-23.

בעיתון ה'דיילי מייל' טוענים הבוקר כי צוות הסקאוטינג של התותחנים יקיים פגישה דחופה בתחילת השבוע הבא, ובה ידונו במחליפים אפשריים לכוכב נבחרת הולנד. על פי דיווחים, שני המועמדים המובילים להחליף את ואן פרסי הם חלוץ פיורנטינה סטבן יובטיץ' בן ה-22, וכוכב דורטמונד ונבחרת פולין, רוברט לבנדובסקי. ארסנל עקבה אחר השניים עוד במהלך מרבית העונה החולפת.

אוהדי ארסנל שבורים מהודעת רובין ואן פרסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully