וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב הודיע: הקבוצה עוברת לקבוצת חיים רמון

קבוצת הרוכשים של רמון ותאומים תכנס מסיבת עיתונאים ב-16:00 ותכריז על רכישת המועדון. הקבוצה: "טביב סיים את דרכו מבחינה משפטית"

המשא ומתן למכירת הפועל תל אביב הגיע לסיומו היום (רביעי): אחרי שבועות ארוכים של מגעים, מתכוונים אנשי קבוצת הרוכשים בראשות חיים רמון לכנס בשעה 16:00 מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בה יצהירו על השלמת רכישת המועדון מידיו של אלי טביב. אמיר לובין ומורדי דדון עשויים לחזור לקבוצה כמנכ"ל ומנהל הקבוצה.

בשעות הצהריים הודיעה דוברת המועדון כי "הקבוצה עוברת לידיים חדשות. הבעלים היוצא של קבוצת הפועל תל אביב, אלי טביב, מודיע בזאת באופן רשמי כי חתם על יפוי כוח בלתי חוזר, הכולל את כל זכויות הניהול בקבוצה והזכויות למכירת הקבוצה, לידי משרד עוה"ד שניצר, גוטליב, סמט ושות', לידי עוה"ד יואב שניצר.

"עם חתימת שני הצדדים על מסמכי ייפוי הכוח, סיים אלי טביב את דרכו בקבוצה מבחינה משפטית", נמסר עוד בתגובה. "משרד עוה"ד שניצר, גוטליב, סמט ושות' מכח הסמכויות שהוקנו לו על ידי אלי טביב, מודיע בזאת כי העביר את כל זכויות הניהול ואת הזכויות למכירת הקבוצה לידי קבוצת רוכשים בראשות חיים רמון".

בשעות האחרונות הושלמה מכירת המועדון, בין היתר בעידודם של נציגי האוהדים. כבר אתמול העריכו וכל המעורבים בעסקה כי היא תצא לפועל. על פי מקורבים לעסקה, אין שינוי בהצעה של רמון ותאומים לעומת זאת שהייתה לפני כשלושה שבועות, המדברת על מתווה של 12 מיליון ועוד 4 מיליון שקל בתשלומים נוספים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זכויות הניהול של הקבוצה לא יעברו לעו"ד יואב מוזר, לאחר שבהתייעצות עם גורמים המקורבים לאלי טביב, החליט כי המהלך להעביר את הקבוצה ואת זכויות הניהול על שמו, הוא מהלך מעכב. הקבוצה תצא ישר למכירה, ללא מתווכים.

על פי בדיקת מוזר, הוא גילה שהקבוצה צפויה לסיים את העונה הבאה בגירעון תקציבי של כ-10 מיליון שקל אם לא תעפיל לליגה האירופית. מעבר לכך, גם את העונה הקודמת סיימה הפועל בגירעון תקציבי, למרות הכנסות מהליגה האירופית וממכירת שחקנים (שכטר, ורמוט, זהבי בין השאר) במיליוני שקלים.

באדיר: "השחקנים יעמידו את המועדון הזה על הרגליים"

לפרסום על כניסת קבוצת רמון למו"מ עם טביב

לידיעה על ההצעה שהגישה קבוצת רמון לטביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully