וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "אסור לדבר על זה, אבל אולי יהיה שינוי בקרוב”

שירזי, באדיר והפועל ת"א פתחו עונה במסיבת עיתונאים במתחם חודורוב. הקפטן: ”השחקנים יעמידו את המועדון על הרגליים"

מגד גוזני

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכה: יותם בן-דוד

בצל חוסר הוודאות וחוסר השקט סביב המועדון, פתחה היום (ראשון) הפועל תל אביב את אימוניה לקראת עונת 2012/12 במתחם וולפסון. המאמן ניצן שירזי והקפטן וואליד באדיר הגיעו למסיבת העיתונאים על מנת לענות לשאלות שנוגעות לגבי עתיד המועדון והעונה הבאה וניסו לשדר אופטימיות זהירה. מאוחר יותר עברו השחקנים לערוך את אימון הבכורה, בו לא נצפו פרצופים חדשים, פרט לדניאל בורחל, שהצטרף אל הקבוצה מבית"ר כפר סבא. כ-250 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון, עודדו את השחקנים וצעקו "לא רוצים טביב בהפועל" ו"אל תתאמנו" אל עבר השחקנים. כעבור זמן קצר, פוצצו האוהדים את האימון, שוחחו עם המאמן ועודדו את השחקנים.

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
פותחים עונה מורכבת מאוד. שירזי/מגד גוזני

במסיבת העיתונאים נשמעו באדיר ושירזי אופטימיים. "הדברים במציאות הרבה יותר טובים ממה שהם נראים כלפי חוץ", הבטיח שירזי, "השחקנים יקבלו משכורות היום, כולל נקודות. אין חוב לאף שחקן בהפועל תל אביב. אנחנו נצא למחנה אימון באמצע יולי, יהיה בוודאות". וואליד באדיר מבטיח: "אנחנו השחקנים נעמיד את המועדון על הרגליים, לא נלך לשום מקום. חשבתי לפרוש, אבל ראיתי את המועדון הזה הולך למקום לא נכון. אמרתי שאני חייב לעמוד פה בשביל האוהדים, הסמל ובשביל כולם. בגלל זה החלטתי להישאר ובגלל זה אני פה".

"אנחנו ביום די מורכב מבחינתנו", פתח שירזי את דבריו, "אמרנו שאת השעון אנחנו לא יכולים לעצור. עונת 2012/13 כבר בשער, יחד עם כל המורכבויות של המועדון. אנחנו בנקודת זמן כזו שבה רב הנסתר על הגלוי, אבל השורה התחתונה היא שמועדון בסדר הגודל של הפועל תל אביב יעמוד על הרגליים בסופו של דבר. בהסתמך על העבר שלנו, אלו יהיו רגליים יציבות וחזקות. אני שמח שוואליד באדיר הקפטן שלנו נמצא איתי כאן. הוא ושחקנים נוספים יהיו חלק מהעתיד של הפועל תל אביב".

שירזי נשאל לגבי חוסר הוודאות בהפועל ואמר: "המועדון לא מתנהל מעצמו, יש אנשים שאחראים עליו ויש מנכ"ל אליו אנחנו פונים. לקחת החלטות בטווח ארוך אנחנו עדיין לא יכולים לקחת. גם מאמנים כמו שביט אלימלך ויום טוב טליאס עדיין לא חתמו, אבל הם יחתמו. אני רואה את זה ככוח של מועדון, כשגם כשהכל לא ברור אנשים מגיעים לאימון הפתיחה. אנחנו יודעים שהשעון מתקתק ועוד מעט כבר יש גביע הטוטו ואחר כך מוקדמות הליגה האירופית. אנחנו עושים את הדברים בצורה הכי נכונה מבחינתנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"אני מקווה שבעוד שלושה או ארבעה ימים נוכל להסתכל אחורה. אני יודע דברים שאתם לא יודעים ועדיין אי אפשר לדבר עליהם". שירזי/מגד גוזני

"אי אפשר לדעת מה יוליד יום", אומר שירזי, "אני רוצה לחכות רגע ולהסתכל על העתיד. אנחנו לא יודעים לאן הדברים ילכו. היינו שמחים כדי לקבל תקציב גדול יותר, אבל אנחנו מבינים שהמשחק הזה חוזר לשפיות והפועל תל אביב נכנסת למקומות האלה. עדיין מוקדם לדעת איזה תקציב יהיה לנו ובוא נחכה ונראה מה יהיה".

"אני עדיין לא יכול להביא חיזוק. הפועל תל אביב תמשיך להתקיים, אל תמהרו להספיד את המועדון הזה. גם בחודשים האחרונים מיהרו להספיד את המועדון ולא קל לנו להתמודד עם כל זה. אנחנו לא בוחרים את הדברים ולא יכולים להצביע על כמה דברים ולפתור אותם בקלות. שחקנים שנמצאים היום על המדף לא יהיו שם זמן רב. המטרה הראשונה שלי כמאמן היא לשמור על השחקנים שהיו כאן בשנה שעברה, לכן הם באים לאימון הפתיחה. אני מדבר על באדיר, אבוטבול, טועמה, אנטבי ועוד. אנחנו מכינים תרחישים לכל תקציב.

"האוהדים הם חלק אינטגרלי וחשוב מהמועדון הזה. גם הם מבינים שאנחנו נמצאים בצומת ובמקום הזה חייבים לעבוד קשה. בקשר למינויים אני עדיין חושב שמוקדם לדעת לאן זה הולך. בהסתמך על העבר, בכל פעם הקהל הזה עמד לימין המועדון. גם עכשיו אנחנו רואים איזו רוח אנחנו מקבלים מהאוהדים ועשרות שיחות שמתקבלות כל יום עם הרבה שאלות. גם מבחינת האוהדים כרגע המצב מורכב.

"השחקנים יקבלו משכורות היום, כולל נקודות. אין חוב לאף שחקן בהפועל תל אביב. אנחנו נצא למחנה אימון באמצע יולי, יהיה בוודאות. רכש אנחנו עדיין לא יכולים לעשות, זה לא אידיאלי אבל נתמודד עם זה".

וואליד באדיר התייחס לעצמו באופן ספציפי ואמר: "חשבתי לפרוש, אבל ראיתי את המועדון הזה הולך למקום לא נכון. אמרתי שאני חייב לעמוד פה בשביל האוהדים, הסמל ובשביל כולם. בגלל זה החלטתי להישאר ובגלל זה אני פה.

"אין לי חוזה בינתיים. לא לי, לא ליגאל ולא לסלים. אנחנו צריכים את המועדון והוא צריך אותנו. אני אמרתי לשחקנים: 'עזבו את החוזים, בוא נשחק בשביל האוהדים'. זה הבית שלנו, אנחנו לא הולכים לשום מקום ורוצים להיות פה כל הזמן. אני רוצה שתהיה פה קבוצה טובה. יהיו פה שחקנים טובים ויש לנו שחקנים טובים. אנחנו השחקנים נעמיד ביחד עם האוהדים את המועדון על הרגליים".

בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב (ימין) עם אפולה אדל. מגד גוזני
בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב (ימין) עם אפולה אדל/מגד גוזני
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב, מחמוד עבאס, אריק ינקו. מגד גוזני
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב, מחמוד עבאס, אריק ינקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully