וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טביב בכלל מעוניין למכור את המועדון?

הבעלים טס לאוקראינה ומעוניין למכור שחקנים לרוסיה. מאידך, אשתו בטוחה שהעסקה בדרך, וקבוצת רמון כבר שיגרה הצעה

חוסר הוודאות בהפועל תל אביב סביב מכירת הקבוצה מידיו של אלי טביב נמשך. אם בשבוע שעבר נדמה היה הבעלים נחוש למכור את המועדון, בסביבתו כבר לא ממש בטוחים כעת האם ברצונו להשלים את אחת העסקאות העומדות על הפרק, זאת למרות דברים אחרים הנשמעים מפי אשתו, דנה אשכנזי, שביקשה מאוהדי הקבוצה להניח לה משום שהיא יודעת שהמועדון יימכר בקרוב.

לוואלה! ספורט נודע כי למרות הצהרותיו של טביב על כך שטס הבוקר לאוקראינה לפגוש רוכש פוטנציאלי לקבוצה, על פי מקורביו מטרת הנסיעה היא צפייה ביורו. בימים הקרובים תיתכן פגישה עם איש עסקים יהודי-אוקריאני, אך הדבר בספק גדול. כאמור, בסביבת טביב ישנם הטוענים בתוקף כי כרגע הוא לא מעוניין למכור את המועדון ועדיין מתעקש למכור את נוסא איגייבור ועוד שחקן, כשהעדיפות היא לקבוצות מרוסיה, והנסיעה לאוקראינה היום עשויה לקדם את העניין.

בתוך כך, קבוצת הרכש של חיים רמון שלחה היום לאנשי טביב את מכתב ההצהרות שאמור להעיד על רצינותה (המכתב הסרוק בתחתית הכתבה). גם בגזרה הזו טוענים מספר מעורבים כי קשה להבין את כוונתיו של טביב, שכרגע לא ממש ממהר לשבת עם הרוכשים בכדי לסגור את מכירת המועדון. בקבוצת הרכש מקווים שעם חזרתו של טביב ארצה המשא ומתן בין הצדדים ייכנס לשלבים יותר רציניים, אך האופטימיות אינה גבוהה לעת עתה.

בשל חוסר הוודאות, ההכנות של הפועל תל אביב לעונה הבאה תקועות. כידוע, המאמן ניצן שירזי ומנהל הקבוצה יעקב הלל ממתינים להיפגש עם טביב בקשר לתקציב העונה הבאה ולמועמדים לחיזוק הקבוצה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

המכתב של קבוצת חיים רמון לאלי טביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully