וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: העברת הקבוצה לנאמן עו"ד מוזר מוטלת בספק

הסיכום רק בע"פ וטרם נחתם מסמך רשמי. הנאמן דורש שקיפות מלאה. בראשון פגישה מכרעת, זכויות הניהול יישארו בידי טביב?

למרות האופטימיות בהפועל תל אביב בימים האחרונים, ולמרות ההצהרות על כך שהקבוצה עוברת לידיו של עו"ד יואב מוזר, לוואלה! ספורט נודע כי עסקת העברת זכויות הניהול עדיין רחוקה מלהסתיים, וקיימת אפשרות די ריאלית שהיא לא תצא לפועל.

כזכור, בתחילת השבוע הודיעה הפועל תל אביב שזכויות הניהול הועברו לעו"ד מוזר, ובתמורה לכך העמיד מוזר ערבויות של כ-18.5 מיליון שקל ובכך הפך להיות הנאמן של המועדון מטעם אלי טביב. אולם מסתבר שהסיכום בין הצדדים נערך רק בעל פה, ועדיין אין שום מסמך רשמי שמעביר את הקבוצה מידיו של טביב למוזר.

בתחילת השבוע הבא אמור הנאמן המיועד לשבת עם עורכי דינו של טביב ולחתום על העברת זכויות הניהול, אלא שמוזר עצמו טוען כי אין עדיין סיכום על כל מתווה העסקה. לטענתו, עד שהוא לא יידע בוודאות כי אכן יש נכונות אמתית מצד טביב לא להיות מעורב בנעשה בקבוצה, ועד שהוא לא יקבל פרטים מדוייקים על משמעות המכרז שטביב מתכוון להוציא, כולל שקיפות מלאה של הניירת בפועל, הוא לא יחתום על עברת הזכויות.

"יואב מוזר בא רק בשביל להציל את הקבוצה על חשבון הזמן שלו, ואם ההבטחות שקיבל לא יתבצעו בפועל, הוא לא יחתום עם טביב", אמר גורם המקורב לעסקה. "צריך להבין שהוא עושה זאת רק בשביל המועדון, והדבר החשוב הוא שאוהדים יבינו שזו שעת חירום ויקנו מנויים בהמוניהם בכדי להציל את העונה ולהעמיד קבוצה ראויה. אבל הוא לא יבקש בקשה כזאת מאף אחד מהאוהדים עד שהוא יוודא באופן סופי כי טביב לא יהיה קשור ברמה הניהולית לקבוצה וירצה באמת למכור אותה".

עוד עולה, שמוזר עצמו בתחילת עבודתו מעוניין לפני הכל לדאוג לניהול השוטף של המועדון ולהעמדת תקציב לעונה הבאה. כלומר, הנאמן קודם כל מתכוון להחתים צוות מקצועי, לסגור מחנה אימון, לדאוג לתשלומי שכר עבור השחקנים, לטפל במכירת המנויים ובהעמדת סגל ראשוני לקבוצה לעונה הבאה - ורק לאחר מכן יתמקד במכירת הפועל תל אביב לבעלים חדשים.

להערכת כל הגורמים, זה אמור לקרות עד לתחילת אוגוסט. בכל מקרה עד הפגישה בין טביב למוזר, הפועל תישאר משותקת כמעט לחלוטין, כי כרגע אין אף אדם במועדון שיכול לאשר פעולות והחלטות, כולל אלי טביב עצמו, שמחויב למוזר. מסיבה זו השחקנים לא צפויים לקבל גם לקבל את שכר חודש מאי בשבוע הקרוב.

אגב, המנכ"ל עומר עצמוני שכרגע כלל לא ידוע אם ימשיך בהפועל, החתים הערב את השחקן דניאל בורחל בן ה-21 מבית"ר כפר סבא על חוזה לשלוש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully