וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון שבס הודיע: אין עסקה עם אלי טביב

קבוצת הרכישה אותה ייצג שבס החליטה לרדת מהעסקה לרכישת הפועל ת"א: "לא נוכל להתחייב למתווה הקיים"

קבוצת הרכישה בראשותו של שמעון שבס הודיעה היום (רביעי) כי היא מוותרת על רכישת הפועל תל אביב מידי הבעלים הנוכחי אלי טביב. על פי גורמים המקורבים לעסקה, הסיבה לויתור היא כי בכדי שאותה קבוצה תיטול שליטה על המועדון, היא תיאלץ לערוך בדיקה בספרי המועדון ובהתייחבויות ובהוצאות שהיו למועדון. בדיקה שכזו, תיקח לפחות חודשיים ולכן, במצב הקיים, בו הקבוצה צריכה להיות מוכנה תוך חודש ימים לעונה הבאה והעובדה שקבוצת הרכישה לא הגיעה להסכמות עם טביב, החליטו חבריה לוותר על העסקה.

שבס, נציג קבוצת הרכישה, אמר: "לאור הנתונים שקיבלנו בבקרה התקציבית ולאור נתונים נוספים שקיבלנו ביממה האחרונה, בדיקת הנאותות תיקח זמן רב. באנו לעזור לקבוצה בתור אוהדים, כמו שהתחייבנו. לא נרצה לפגוע בקבוצה ובקהל הרב העומד מאחוריה. הבטחנו שניתן תשובה מהירה, לכן כרגע, לא נוכל להתחייב למתווה הקיים. ללא בדיקה ארוכה, אין עסקה".

כזכור, כבר מספר ימים דווח בתקשורת על פגישה בין אלי טביב ונציגי קבוצת הרכישה של שמעון שבס בברלין, אך מתברר כי למרות המגעים המתקדמים בין הצדדים, טביב עדיין לא קיבל שום מסמך המעיד על גובה הסכום עליו אותה קבוצה מתחייבת.

מהפועל תל אביב נמסר: "בימים האחרונים נזרקו לאוויר ספקולציות שונות לגבי סכומים ותנאים בעסקת מכירת הקבוצה. יש להעמיד דברים על דיוקם, מובהר כי מתווה העסקה שהוצג לרוכשים ברשות שבס על ידי טביב, לא כלל תשלום מכירת שחקנים או מקורות כספיים של המועדון. באשר להתחייבויות העבר, על פי הערכת טביב ויועציו מדובר בסכומים זניחים ובכל מקרה כפי שהוצהר, מובן מאליו שהמוכרים ולא הקונים הם שיישאו באחריות המלאה לכך. בשלב זה מתקיימים מגעים עם מתעניינים פוטנציאליים נוספים ובמידת הצורך ימסרו עדכונים בהמשך".

אירגון אוהדי הקבוצה, אשר פועל נגד טביב לאורך תקופה ארוכה, תקף כהרגלו את הבעלים לאחר נפילת העסקה: "יצא המרצע מן השק! אלי טביב ניסה לעשוק את קופת הפועל תל אביב ולהוציא ממנה שחקנים שנקנו בכספי המועדון. לאחר שהבקרה מנעה זאת ממנו, התברר כי טביב מנסה לסחוט את הרוכשים שקיוו לגאול את המועדון מידיו. אנו קוראים להתאחדות להתעורר. גמרנו להיות נחמדים".

במקביל, מתברר כי ישנה קבוצת רכישה נוספת ברשות חיים רמון ומשה תאומים, אותה מייצג עורך הדין ניר ענבר שהיה המנכ"ל של הפועל בעונה החולפת, שגם כן פנתה לבקרה התקציבית במטרה לעשות אף היא בדיקת נאותות על מנת לרכוש את המועדון. בימים האחרונים שתי הקבוצות למעשה ניהלו מירוץ בכדי להצליח לגייס כספים ולרכוש את הפועל, אך כרגע ללא הצלחה. יתרה מכך, טביב הוריד משמעותית את דרישותיו ואף דרש באמצעות מתווך מהקבוצה של רמון, תאומים וענבר אסמכתא על כך שיש בידם כספים לרכישת הקבוצה, אך, כאמור, נותר גם במישור הזה בידיים ריקות.

מקורב לאלי טביב סיפר היום כי שתי הקבוצות ניסו לגייס כסף, אך בשלב זה ללא הצלחה והדגיש כי בניגוד לפרסומים, טביב מאוד מעוניין למכור את הקבוצה ואף ירד משמעותית בדרישותיו: "הפרסומים על כך שטביב ימכור את הקבוצה עם חובות, אלה שטויות. יש מישהו בעולם שיקנה קבוצה עם חובות? נמאס לאלי מכל הברדק סביבו והוא מאוד רוצה למכור, אך עדיין לא קיבל שום הצעה רצינית, הכל גישושים של אנשים עם כוונות טובות. כל הפרסומים מסביב על כך שהוא רוצה ששחקנים ייכללו הם גם לא נכונים, ובכלל עושים נזק. אלי באמת מנסה להגיע להסדר הוגן, אבל שוב - כרגע אין הצעה רצינית מאף אחת מהקבוצות".

אמש היה נדמה כי שמעון שבס יוותר על העסקה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully