וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עדיין סיכויים לא גבוהים לעסקת המכירה

הצדדים נפגשו שוב לפגישה לילית בסיומה שופרו מעט הסיכויים לכך שהעסקה תצא בכל זאת לפועל, אם כי הם עדיין נמוכים. הרוכשים מוכנים לעלות את סכום הרכישה ל-16 מיליון שקלים

פגישה נוספת בין רוכשי הפועל תל אביב לאנשי אלי טביב נערכה הלילה (שלישי), לאחר שמוקדם יותר קיבלו הרוכשים תשובה שלילית מהבקרה התקציבית לגבי האפשרות שיוכלו להוציא כספים מקופת הפועל למכירת נוסא אייגבור וטוטו תמוז. לאחר הפגישה שופרו מעט הסיכויים לכך שהעסקה תצא לפועל, אם כי הם עדיין נמוכים. הרוכשים ככל הנראה יגדילו את סכום ההצעה לסכום המוערך ב-16 מיליון שקלים וזה יחולק לשני תשלומים. במידה ואכן תצא העסקה לדרך, הרי שהדבר ייקח לפחות מספר ימים, מאחר והרוכשים אינם ממהרים להגדיל את סכום הרכישה, אלא מנסים למצוא פתרונות לקניית המועדון מידי טביב.

מוקדם יותר סירב שבס להתייחס לדברים, אך גורמים בסביבתו טוענים שבמצב הנוכחי הוא יוותר על העסקה. שורש העניין בפגישה שנערכה מוקדם יותר הערב (שלישי) בין נציג קבוצת הרוכשים, רם שבס, ליו"ר בקרת התקציבים, עופר אורליצקי. בפגישה הבהיר אורליצקי לשבס שאין אפשרות בשום דרך שהיא להעביר לטביב כסף מקופת המועדון בעקבות מכירת שחקנים, כלומר הכסף צריך לעבור לידי טביב מידי הרוכשים בלבד.

המשמעות היא שקבוצת הרוכשים תצטרך להגדיל את ההצעה הכספית שלה לטביב: במקום לשלם כ-10 מיליון שקל ולהעביר לטביב את הכסף ממכירת טוטו תמוז ונוסא איגייבור, היא תצטרך לשלם לו סביב 25 מיליון שקל.

בפגישה הציע אורליצקי אפשרות נוספת לפיה 10 מיליון שקל יועברו לטביב עכשיו, וכ-15 נוספים (על פי ההערכות) ייפרסו לתשלומים. יו"ר הבקרה הסביר שהוא יכול לאשר עסקה כזו. במקרה כזה קבוצת הרוכשים תעביר סכום כסף גבוה לטביב במקום לתקציב המועדון, כשלטובת התקציב היא תגייס כסף על ידי מכירתם של כמה שחקנים בכירים.

שבס אמר היום לוואלה! ספורט: "הייתה פגישה באווירה חיובית עם אורליצקי. הוא הראה נכונות גדולה לעזור, אך לאור הנתונים שקיבלנו אנחנו צריכים לעשות שיעורי בית ולראות אם אנחנו יכולים להביא עוד כסף. תוך מספר ימים תהיה תשובה לכאן או לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully