וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "הקהל התאהב מחדש בנבחרת איטליה"

צ'זארה פראנדלי מרגיש שנבחרת איטליה כבשה את לבבות האוהדים: "אנחנו משחקים חיובי, אני גאה". ליפי: "ספרד עדיפה"

גם צ'זארה פראנדלי יודע מי הנבחרת המועדפת על הקהל הרחב היום (ראשון) בגמר יורו 2012, שמפגיש בין ספרד לאיטליה (21:45, ערוץ 10). הספרדים ספגו לא מעט ביקורות על סגנון המשחק שלהם, האיטלקים הפתיעו כנגד כל הסיכויים, ושעות ספורות לפני הגמר הגדול, פראנדלי מרגיש שהנבחרת שלו כבשה את הלב של אוהדי כדורגל בכל רחבי העולם.

"האמנו לכל אורך הדרך שנגיע לגמר, ועכשיו כשאנחנו כאן, נמשיך לשחק בכל הכוח ובאומץ שאפיין אותנו", אומר מאמן האזורי, "אחת המטרות שלי לפני הקדנציה שלי כמאמן, הייתה לגרום לאנשים להתאהב מחדש בנבחרת איטליה. עשינו את זה דרך הגישה שלנו למשחק, דרך ההתנהגות על הדשא וכמובן בעזרת הסגנון האיכותי, שמחפש תמיד כדורגל חיובי. אני חושב שהשגנו את זה, וזה מאוד משמח אותי".

פראנדלי מתכוון לקוד ההתנהגות שהנהיג בנבחרת, כמו גם לניפוי של שחקנים מושעים בעקבות התנהגות לא הולמת. האם זה יספיק לקרב מול ספרד? "ספרד היא ללא ספק פייבוריטית, וזה בגלל שהם מציגים סגל יציב ומשחקים בעקביות עם אותו סגנון מצליח במשך תקופה ארוכה", סבור פראנדלי, "אנחנו מנסים להדביק אותם במסע שלנו, אבל התהליך רק התחיל. נעשה את הכל בשביל לגרום גאווה לאוהדים שלנו, אבל ספרד תמשיך להיות פייבוריטית גם בעתיד, כי הסגל שלה הוא מאוד צעיר".

עכשיו פראנדלי מקווה שההצלחה ביורו תביא גם להצלחה של הקבוצות האיטלקיות באירופה. "אני מקווה שהניסיון שרכשנו פה יעזור גם למועדונים ויעניק להם יותר ביטחון ואומץ לעונה הבאה באירופה", אמר.

מרצ'לו ליפי, מאמן האזורי בזמן הזכייה בגביע העולמי ב-2006, העריך את סיכויי איטליה בגמר הערב, והציג נתונים מעט מבולבלים. "אני אענה בפרדוקס", אמר ליפי, "לאיטליה יש 50 אחוז לנצח הערב, אבל ספרד פייבוריטית".

עוד לקראת הגמר: איטליה נגד ספרד (21:45, ערוץ 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully