וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בירך, וויד נוטה לוותר על האולימפיאדה

ספולסטרה קיבל טלפון מהנשיא. פלאש רומז כי הפציעות עשויות לגרום לו להחמיץ את לונדון. מייק מילר צפוי להחליט לגבי עתידו

ביום שאחרי הזכייה המדהימה של מיאמי באליפות ה-NBA, אין מאושר מלברון ג'יימס. ובכל זאת, מי שזכה בברכות מהנשיא ברק אובמה היה מאמן ההיט אריק ספולסטרה, שקיבל שיחת טלפון. כשהוא בדרכו לפלורידה, שוחח אובמה עם המאמן ובירך אותו על ההופעה של השחקנים והצוות, ואמר שהקבוצה הייתה חזקה יותר ככל שהתקדם הפלייאוף. בהמשך השיחה אמר אובמה לספולסטרה שהוא מצפה לחגוג עם הקבוצה במהלך הביקור המסורתי של האלופה בבית הלבן.

מי שיצטרך לקבל החלטה בקרוב האם הוא ממשיך לשחק הוא מייק מילר, שהתמודד העונה עם לא מעט פציעות. מילר מתכנן להיפגש עם רופאים בקרוב כדי לקבוע אם יש הכרח לעבור ניתוח בעקבות הפציעה שלו בגב. בנוסף, שחקנה של מיאמי סבל מבעיה ברגליים. "זה היה כמו רכבת הרים עבור כולנו", אמר מילר, לו חוזה לשלוש שנים נוספות. "אני פשוט שמח להיות שם. אני צריך לקבל את ההחלטה הכי טובה, לא רק עבור הארגון, אלא עבור השחקנים שעובדים כל יום, עבור המאמן שהביא אותי לכאן ועבור המשפחה שלי. אני רק צריך לוודא שזו ההחלטה הכי טובה".

מי שגם כן לא בטוח ימשיך הוא ג'יימס ג'ונס, שסבל גם הוא מפציעות חוזרות בעונות האחרונות. "אני לא ממש יכול להגיד מה טומן העתיד עבורי", הסביר. "לגדול במיאמי ולשחק כדורסל ברמות הכי גבוהות שיש בעולם זה משהו שלא האמנתי שיתגשם. עכשיו זה קרה ואני לא יודע. מי היה רוצה לעזוב בטופ? זה נהדר שיש אופציות. עכשיו אני רוצה להגשים את האתגר הבא שלי".

ובכל מקרה, מי שיתמודד הקיץ עם השאלה האם הוא כשיר לשחק הוא דווין וויד, שאמור להתכונן למשחקים האולימפיים. פלאש שיחק במהלך הפלייאוף עם פציעה בברכיים, ובקרוב יידע אם הוא יוכל להתגבר עליה לקראת לונדון. וויד, שקלע 22.8 נקודות בממוצע במהלך הפלייאוף, הסביר: "אני צריך לקבל החלטה לגבי מה שהברכיים שלי מסוגלות ומה הכי טוב עבורי. אני יודע שהאולימפיאדה מגיעה. הנאמנות והמחויבות הראשונה שלי היא למיאמי. מהשיחות הראשוניות שלי עם הרופא, אני חושב שיש צורך בהליך קצר שדורש החלמה, על פי הניסיון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully