וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק: "לא אכפת לי מהפרשנים, אמשיך בדרך שלי"

כוכב הת'אנדר ראסל ווסטברוק עונה למבקרים: "אני לא אשתנה". דוראנט: "הוא לא סטוקטון". ברוקס: "בלעדיו בכלל לא היינו פה"

כמו כל חובב NBA, גם ראסל ווסטברוק שומע את הביקורות. הגארד של אוקלהומה סיטי שמע את הפרשנים קוטלים את ההופעה שלו במשחק מספר 2 בגמר ה-NBA מול מיאמי, כשפרשן ESPN מג'יק ג'ונסון החמיר ואמר שזו ההופעה הגרועה ביותר שהוא ראה מפוינט גארד במשחק גמר. ווסטברוק פתח בצורה מפוזרת את משחק מספר 2, ניהל רע את ההתקפה של הת'אנדר, ואיפשר למיאמי לעלות ליתרון 2:18 מהיר, שממנו אוקלהומה סיטי לא התאוששה. הלילה (בין ראשון לשני) הקבוצה שלו מתכוננת למשחק מספר 3, והכוכב של אלופת המערב שוב יהיה במוקד הסערה (4:00, ספורט 5).

עיקר הביקורת היא לא על הנקודות (ווסטברוק קלע בכל אחד משני המשחקים 27 נקודות), אלא על מספר הזריקות. במשחק הראשון ווסטברוק קלע 10 מ-24 מהשדה, כשהוא מוסיף 11 אסיסטים (ו-8 ריבאונדים) ו-2 איבודים בלבד. במשחק השני הוא קלע 10 מ-26 מהשדה (7 אסיסטים, 2 איבודים) כשבשני המשחקים הוא לוקח יותר זריקות מכוכב הקבוצה והקלע הטוב בליגה, קווין דוראנט, שקלע 12 מ-22 מהשדה.

"אני לא מתכוון לעשות התאמות מיוחדות למשחק מספר 3", אמר ווסטברוק לעיתונאים, "עם כל הכבוד למה שאנשים אומרים עליי, זה לא מעניין. אני הולך לשחק את המשחק שלי, בלי קשר למה שיגידו אנשים. אעלה על המגרש ואמשיך לתת 110 אחוז, ולנסות לעשות את המיטב שלי על מנת לעזור לקבוצה לנצח".

ווסטברוק, כזכור, נבחר בבחירה הרביעית בדראפט ב-2008 אחרי שהיה השוטינג גארד ב-UCLA, ובאוקלהומה סיטי הפך לפוינט גארד. גם עכשיו הוא ממשיך לקבל את התמיכה מהחברים שלו והמאמן. "ראסל הוא שחקן התקפי, אנחנו צריכים שהוא יקלע", אמר סקוט ברוקס, "הוא שחקן כישרוני מאוד, ולא היינו במצב הזה בלעדיו. הוא החטיא שני ליי-אפים, וכמה זריקות נוחות שבדרך כלל הוא מכניס. הייתה לו פתיחה רעה למשחק, אבל הוא חזר מהר. בלי ראסל, לא היינו מצליחים להקטין את ההפרש במחצית השנייה, עם הזדמנות להשוות בסיום".

גם קווין דוראנט מגן על חברו, וסבור שהביקורת על ווסטברוק אינה הוגנת. "כולם חושבים שהוא צריך להיות רכז מסורתי כמו ג'ון סטוקטון אן מוריס צ'יקס, אבל אין הרבה גארדים שיכולים לשחק כמו ראסל", אמר דוראנט, "אנחנו צריכים שהוא ישחק בדרך שבה הוא משחק. כמובן שהוא הולך לעשות טעויות, אבל כולנו טועים. לא אכפת לו מה אנשים אומרים, הוא ימשיך בדרך שלו. אנחנו צריכים שהוא ימשיך לשחק כמו שהוא יודע".

סקוט ברוקס יודע שהקבוצה שלו חייבת תרומה מווסטברוק ודוראנט ביחד. "ראסל וקווין הם שניהם שחקנים נהדרים", אומר המאמן, "שניהם צריכים לקלוע ולהיות יעילים בהתקפה. אני לא מסתכל מי תורם יותר ומי פחות. רק על איכות הזריקות".

עוד ב-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully