וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון רוי: "אני מתכנן לחזור לשחק ב-NBA בעונה הבאה"

הגארד הנפלא (27) עובד על קאמבק כחצי שנה לאחר שהודיע על פרישה: "מתאמן באופן יומי, לצערי לא אוכל לחזור לפורטלנד"

כחצי שנה אחרי שהודיע על פרישה מכדורסל, נראה כי ברנדון רוי כבר מתכנן את הקאמבק בחזרה ל-NBA. אחרי חודשים רבים של שמועות בנוגע לחזרה אפשרית, הודיע האולסטאר לשעבר על כוונותיו העתידיות בחשבון הטוויטר של חברו הטוב וויל קונרוי (שכן לרוי עצמו אין חשבון טוויטר).

"אם ירצה השם, אחזור לשחק בקרוב", כתב רוי בשעה שענה לשאלות הגולשים. "כן, אני מתכנן קאמבק. אני מתאמן באופן יומי, הבריאות שלי טובה, ומתכנן לחזור בעונה הבאה. אני מעריך את כל האהבה ומקווה שאחזור לפרקט בקרוב". רוי נשאל האם ישוב לשחק במדי פורטלנד, בה העביר את כל קריירת ה-NBA שלו, והשיב: "הלוואי, אבל לצערי, בשל חוקי ה-NBA, אני לא יכול לשחק בפורטלנד עד עונת 2014/15, ואני מקווה לחזור לפני כן. לא חשוב איפה אשחק, פורטלנד תמיד תהיה בלב שלי".

יש לציין כי רוי הינו שחקן חופשי לאחר ששוחרר מפורטלנד לפני פתיחת העונה החולפת, ועל כן הוא יוכל לחתום בכל קבוצה שרק יחפוץ. בחודשים האחרונים צצו שמועות לפיהן הגארד בן ה-27 יהיה מעוניין לחתום בלייקרס.

רוי, שכיכב במכללת וושינגטון ונבחר במקום השישי בדראפט 2006 על ידי מינסוטה, משם נשלח לפורטלנד, העביר את כל הקריירה המקצוענית הקצרה והמרתקת שלו באורגון. כבר בעונתו הראשונה הוא היה סנסציה וסיים עם 16.8 נקודות, אולם כבר אז הפציעות החלו לתת את אותותיהן והוא שיחק רק 57 משחקים. כל זה לא הפריע לו להיבחר לרוקי העונה.

בעונתו הבאה הוא כבר הגיע לאולסטאר של הגדולים, שם הרשים עם 18 נקודות ותשעה ריבאונדים. העונה השלישית הייתה הטובה ביותר שלו, כשהוא מחזיר את הטרייל בלייזרס לפלייאוף אחרי שש עונות וקולע 22.6 נקודות למשחק, אלא שהפציעות הכו שוב ובשתי העונות הבאות נאלץ רוי להפסיד 52 משחקים ולעבור ניתוחים בברכיים, שאילצו אותו בסופו של דבר לתלות את הנעליים. ממוצעי הקריירה של הגארד הרב-גוני הנפלא עומדים על 19 נקודות למשחק (16.3 בפלייאוף), 4.7 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים. שיא הקריירה שלו הוא 52 נקודות מול פיניקס בדצמבר 2008.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully