וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: לא אאמן את הניקס המגושמים

בניו יורק חלמו שפיל ג'קסון ישיב עטרה ליושנה? המאמן טען שלא הציעו לו, שגם ככה לא היה מסכים, ומבקר את אמארה וכרמלו

ניו יורק ניקס אומנם האריכה את חוזהו של מייק וודסון כמאמן הקבוצה, אבל רוחו של פיל ג'קסון ריחפה מעל המדיסון סקוור גארדן, ושמו של המאמן המעוטר הוזכר שוב ושוב כאיש שעשוי לחזור לניו יורק ולהשיב עטרה ליושנה.

עתה מתברר כי הניקס בכלל לא נמצאים בתוכניות של ג'קסון. המאמן, שזכה ב-11 אליפויות עם הבולס והלייקרס, טוען שהקבוצה לא הציעה לו כלום, אך גם אילו הייתה מציעה לו, היה מסרב. "לא הייתי לוקח את התפקיד הזה, בוודאות", אמר ג'קסון בראיון בארה"ב, וכינה את הניקס כ"מגושמים".

"הם מעולם לא התקשרו, ואני די מעריך את זה, כי אם הם היו מתקשרים, זה היה פותח את הדלת, והם לא רוצים שהדלת הזאת תיפתח. אבל לא הייתי לוקח את התפקיד, זה בטוח", אמר ג'קסון, "פשוט יש יותר מדי עבודה עם הקבוצה הזאת. זו פשוט קבוצה מגושמת".

ולמה הוא התכוון? "הם לא מתאימים ביחד", הסביר ג'קסון למה הכוונה ב"מגושמים", תוך שהוא מבקר את שחקני ניו יורק, "אמארה לא מסתדר עם כרמלו. סטודמאייר הוא שחקן מצוין, אבל הוא חייב לשחק בשיטה מסוימת. כרמלו חייב להיות מוסר טוב יותר. הכדור לא יכול להיעצר בכל פעם שהוא מגיע לידיים שלו. הם חייבים שמישהו יבוא ויסדר את הקבוצה הזאת ביחד".

כמו כן, ג'קסון גם ציין שהוא לא מתכוון לאמן את אורלנדו, מאחר שזה רחוק מאוד מביתו שבמונטנה.

* טוני פארקר רשם הלילה את אחת הפציעות המוזרות והלא אופייניות לו ולסן אנטוניו. הגארד של הספרס נפגע בעינו במועדון לילה, כשנקלע לתגרה בין הזמר כריס בראון לבין הפמליה של דרייק, עוד אמן היפ-הופ. פרקר, שהתלווה לבראון ידידו, סיפר ש"אני והחברים שלי ספגנו כמה מכות, כך שאיאלץ להחמיץ את אימוני הנבחרת הצרפתית". פרקר צפוי לקחת חלק באולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully