וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אנחנו כאן כדי לזכות באליפות"

22.5.2012 / 11:29

דווין סמית' ומכבי ת"א מתכוננים להפועל חולון בפיינל פור (21:00, ערוץ 5): "אנחנו לא מתייחסים לזכייה שלהם לפני ארבע שנים"

שחקני מכבי תל אביב דרוכים לקראת משחק חצי גמר הפיינל פור הערב נגד הפועל חולון (שלישי, 21:00, ערוץ 5). המאמן דיוויד בלאט ביקש אתמול מהשחקנים "להיות אינטנסיביים מהדקה הראשונה של המשחק" ובמכבי מקווים שהסגל הקצר בן שמונת השחקנים בלבד, יצליח להתגבר על החסרונות.

דווין סמית' לא מקל ראש ביריבה ואמר: "זה משחק גדול. עבדנו כל העונה בשביל זה ונגיע מוכנים. לא שיחקנו 12 ימים, אבל התאמנו קשה וזה לא ישנה. אנחנו דואגים רק לגבי המשחק הערב ולא מה לגבי שקרה לפני ארבע שנים, כשחולון זכתה באליפות. מה שקרה בעבר הוא לא בשליטת אף אחד. כל מה שאנחנו יכולים להיות זה להיות בפוקוס".

סמית' הוסיף: "אנחנו מרגישים שכל משחק הוא חשוב. להיות כאן במעמד הזה, להתחרות על התואר, אנחנו כאן בשביל לזכות. האם אנחנו פייבוריטים? אני לא יודע. אנחנו באים לעשות מה שאנחנו עושים כל השנה: להיות מרוכזים, לשחק חזק ולעשות את מה שצריך לעשות".

האמריקאי התייחס לחתימה של דיוויד בלאט על חוזה חדש: "זה טוב לקבוצה. זה לא דבר שתמיד קורה באירופה או בספורט המקצועני, וזה בהחלט דבר חיובי".

אחד השחקנים שהמשחקים השבוע עלולים להיות שני האחרונים שלו במדי הצהובים הוא דייויד בלו. הנהלת מכבי, כמו גם דיוויד בלאט מצהירים אומנם כי הם רוצים לראות את השחקן ממשיך, אבל מעבר להצהרות, חשוב שבמקביל תציע ההנהלה לשחקן שדרוג ניכר בשכרו. בלו הציג העונה יכולת מצוינת ושתי השלשות אותן קלע בסדרה מול פנאתינייקוס, שינו לטובת מכבי את המומנטום. חבל יהיה לאבד את השחקן, שהופך אט אט לסמל במכבי.

שון ג'יימס מסביר בראיון מדוע הוא ראוי להישאר במכבי

שון דניאל עוקץ את אוהדי מכבי תל אביב לפני הפיינל פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully