וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל: "בקהל אנחנו לוקחים בהליכה, אך זו לא תחרות עידוד"

20.5.2012 / 20:26

שחקן הפועל חולון עוקץ את הקהל של מכבי תל אביב לפני חצי גמר הפיינל פור בשלישי. גיא פניני: אנחנו בנחישות שיא, נילחם"

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת הפיינל פור שייערך ביום שלישי, בו יפגשו הצהובים את הפועל חולון (21:00). המשחק הראשון, כידוע, יייפגשו מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד (18:15).

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"את האנרגיות שאנחנו מקבלים מהאוהדים, ננסה לגייס בעצמנו". פניני/ברני ארדוב

פניני: "כל משחק מתפתח בצורה שונה"

ריצ'רד הנדריקס פתח ואמר ש"אנחנו מצפים לאווירה טובה, למשחק טוב ולהתמודדות קשה. יש ארבע קבוצות טובות המעמד הזה, ואני מקווה שנשלים את המשימה".

גיא פניני התייחס למאזן הענתי בין הקבוצות, ואמר "זה נכון שניצחנו השנה חמש פעמים את חולון, אבל בכדורסל כל משחק מתפתח בצורה שונה, ואנחנו לא חושבים על מה שהיה. נצטרך לעשות את שלנו. ברור שחולון טובה יותר מהרבה קבוצות, ומגיע לה להיות במעמד הזה. לא יהיה לנו קל".

לחולון צפוי להיות יתרון מספרי ביציע, מאחר שאוהדי מכבי תל אביב מחרימים את האירוע. איך תהיה ההרגשה של שחקני מכבי לשחק ביד אליהו מול קהל עוין? "ברור שזה ישפיע", אמר פניני, "אנחנו תמיד רוצים שהקהל שלנו יהיה ביציע ויתמוך בנו, אבל הם קיבלו החלטה, וזה בסדר. את האנרגיות שאנחנו מקבלים מהם, ננסה לגייס בעצמנו".

ריצ'רד הנדריקס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"דייויד בלו יעלה לפיינל פור הזה כמו לכל משחק בקריירה שלו, כמו מקצוען". הנדריקס/ברני ארדוב

פניני מודע לגודל המעמד. "זה משחק אחד, ראינו איך אתמול בליגת האלופות הקבוצה הפחות טובה ניצחה", אמר הישראלי, "יש לנו שחקנים עם ניסיון וזה נמדד במעמדים האלה".

חוק ארבעת הזרים גורם לנו לשנות הרכבים", אמר פניני, "אבל עברנו כל כך הרבה משחקים השנה והיינו בכל הסיטואציות. האימונים פחות אינטנסיביים, כי הרוטציה פחות רחבה, אבל נעמוד בזה". לגבי המוטיבציה הגדולה של חולון, אמר פניני: "אני מבטיח שלא נבוא רדומים. אפשר לצפות בסוף העונה לנפילת מתח, אבל אלה היו עשרה ימים של האימונים הכי טובים שלנו, אנחנו בנחישות שיא. נבוא לתקוף מהרגע הראשון".

לגבי הפרישה הצפויה של דייויד בלו אמר פניני: "יש לנו מטרה להשיג ואחר כך נדבר על בלו, אבל בטוח שהוא ייתן את כולו במשחקים האלה, גם אם זה שני האחרונים של הקריירה שלו".

הנדריקס סיכם ואמר: "חייבים להתרכז במטרה, ולא לדאוג לפציעות. על המגרש יש חמישה שחקנים בכל רגע נתון. נכון שיש לנו שמונה שחקנים בלבד, אבל כולם טובים. דייויד בלו יעלה לפיינל פור הזה כמו לכל משחק בקריירה שלו, כמו מקצוען. יש לנו הזדמנות לאליפות, אני מחכה לזה ובטוח שגם לו יש את אותה תשוקה".

שון דניאל שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
לא באים בגישה תבוסתנית. דניאל/קובי אליהו

במסיבת העיתונאים של הפועל חולון דיבר שון דניאל, שאמר: "אי אפשר לבוא בגישה תבוסתנית, צריך לכבד את המעמד. מכבי יש סגל קצר מהרגיל, אבל הוא עדיין אחד הטובים באירופה. יש להם מגרש ביתי, מסורת וקבוצה מצוינת, אז אני לא רואה השפעה של הקהל יותר מדי. ברגע שהמשחק מתחיל, אף אחד לא זוכר את ההיסטוריה ומתרכזים רק במשחק. נבוא עם מוטיבציה, יחסי הכוחות ברורים. הפסדנו למכבי חמש פעמים השנה, אבל יש מאחורינו צבא אוהדים, שיגיעו למשחק ואנחנו חייבים לתת להם הופעה מכובדת פלוס, אם זו הייתה תחרות עידוד לא הייתי דואג כי בקהל אנחנו לוקחים אותם בהליכה".

טזמין מיטשל הוסיף: "הרבה אנשים לא חשבו שנעשה את זה, אבל אנחנו כאן ויש לנו תמיכה מהאוהדים. כולם מכירים את מכבי והעבר שלה, אבל זה לא משנה לנו. נשחק הכי טוב. האוהדים שלנו היו נהדרים כל השנה ואנחנו צריכים אותם עכשיו. בלי קשר למחאת אוהדי מכבי, עם העידוד של הקהל שלנו אנחנו תמיד ביתרון ביציע. פיינל פור המכללות בו שיחקתי עם LSU יהיה מאוד שונה מזה. נבוא ממוקדים כקבוצה. אנחנו לא מנסים להפסיד כשאנחנו על המגרש, מכבי ניצחה אותנו חמש פעמים, אבל היו משחקים צמודים. אפשר לנצח כל קבוצה בלילה נתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully