וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד: "זה משחק בין שתי קבוצות שוות"

20.5.2012 / 20:47

רכז מכבי ראשל"צ דרוך לקראת חצי גמר הפיינל פור מול מכבי אשדוד. חג'ג': "היתרון שלנו, אך זה יוכרע בפרטים קטנים"

פיינל פור ליגת העל ייצא לדרך מחרתיים (שלישי) ולאחר שאמש ערכה מכבי אשדוד את אימון הבכורה שלה ביד אליהו, היום קיימו כל הקבוצות אימונים סגורים לתקשורת. מי שיפתחו את האירוע יהיו מכבי אשדוד ומכבי ראשון לציון (18:00).

אשדוד גם התייצבה ראשונה למסיבת העיתונאים לקראת האירוע ושחקנה ג'וש דאנקן אמר: "עברנו עונה נהדרת. בשנה שעברה עפנו בסיבוב הראשון ולהגיע לפיינל פור זה הישג גדול, אנחנו מתכוננים למשחק הבא. כולם מתרגשים, בעיקר האוהדים שלנו, הם עוזרים לנו הרבה. האוהדים נותנים לנו את האנרגיה כדי להגיע להישג. איבדנו שחקן גדול כמו בראדלי, לא היה קל להסתגל, אבל הבנו שאין לנו מה לעשות אלא להמשיך. אמרנו כל העונה שלא נוותר כי יש לנו זר אחד פחות".

דרור חג'ג' הוסיף: "התחלנו את העונה לא טוב, התחברנו בחלק השני ועשינו את זה. זה הישג גדול, אנחנו מתמודדים מול קבוצה מאוד מחוברת ויהיה משחק קשה. ברור שיש טירוף, זאת קבוצה חדשה בליגת העל. אחד הדברים הגדולים שהצליחו לעשות בקבוצה הוא שימור הסגל, להדביק אליהם שחקנים עם ניסיון כמוני וכמו שחקנים אחרים. הרבה קרדיט מגיע לשי האוזמן. אני משחק הרבה שנים בליגת העל, ועם אנשים ברמה האנושית של הזרים שלנו לא שיחקתי הרבה שנים.יש לראשון ישראלים טובים, שבלטו העונה. יש לנו אולי יתרון קטן, זה משחק שיגמר על הפרטים הקטנים".

דרור חג'ג' ג'וש דאנקן שחקני מכבי אשדוד. ברני ארדוב
רוצים לעשות צעד נוסף עבור המועדון מעיר הנמל. חג'ג' ודאנקן/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים של ראשון לציון אמר עמית בן דוד: "זה מפגש בין שתי קבוצות שוות, אשדוד נבנו במהלך העונה ואנחנו היינו די יציבים. שתי הקבוצות לא החליפו זרים, עם שחקנים מנוסים. ג'ו קרופורד שחקן משמעותי מאוד אצלנו לאורך כל העונה, הוא הביא אותנו למקום שהגענו, אבל בדרך כלל כשחקן לא משחק יש אחרים שממלאים את מקומו".

אדריאן יוטר הוסיף: "הצבנו לעצמנו מטרות גבוהות מאוד, וזו הרגשה טובה מאוד לעמוד בהן. נצטרך לשחק כקבוצה כדי לעצור את השחקנים המוכשרים של אשדוד, אבל אנחנו מסוגלים לעשות את זה. האולם הזה גדול יותר והוא יוצר קצת יותר חופש פעולה, נקווה להצליח פה יותר הפעם".

עמית בן דוד שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
ינסו לחפות על קרופורד. בן דוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully