וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "אם נשחק כמו מול ריאל מדריד, נוכל לנצח"

מאמן באיירן מינכן הציב לשחקניו מטרה לקראת גמר האלופות מול צ'לסי. דרוגבה: "רוצה ליהנות, אבל הניצחון מעל הכל"

עונת 2011/12 בליגת האלופות תגיע מחר (שבת, 21:45, ערוץ 2 ו-5 HD) לסיומה עם גמר לא צפוי ומסקרן במיוחד בין באיירן מינכן לצ'לסי. הבווארים יארחו את הקרב היוקרתי באליאנץ ארנה שלהם וינסו לשמח את הקהל המקומי עם אליפות אירופה ראשונה מאז 2001, בעוד שעבור צ'לסי מדובר בביקור שני במעמד זה, אחרי דו קרב הפנדלים המפורסם מול מנצ'סטר יונייטד ב-2008.

שווינשטייגר: "הם יהיו אגרסיביים יותר"

באיירן מחפשת זכייה חמישית בתואר אחרי 1974, 1975, 1976 וכאמור 2001, מה שישווה את מאזנה לזה של ליברפול כקבוצה השלישית הכי מצליחה ביבשת אחרי ריאל מדריד עם תשע זכיות ומילאן עם שבע זכיות. הקבוצה של יופ היינקס היא הראשונה שמארחת במגרשה את גמר המפעל הכי גדול ביבשת מאז רומא ב-1984, כשהמאמן הגרמני ינסה להפוך לרביעי שמניף את הגביע עם שתי קבוצות שונות אחרי שעשה זאת עם ריאל ב-1998.

המאמן יופ היינקס פתח את מסיבת העיתונאים דווקא עם המלצות לרומן אברמוביץ', הבעלים של היריבה: "צ'לסי זה מועדון גדול ואני מבין למה הם ירצו מאמן בעל שם, שזכה במשהו. אבל די מתאו עשה רושם מצוין ואני מציע לאברמוביץ' להישאר איתו. צ'לסי הייתה צריכה מאמן שיוכל להחזיר את האווירה הטובה לחדר ההלבשה והם חזרו להיות קבוצה עם די מתאו".

לקראת המשחק הוא הוסיף: "זה צ'אנס חד פעמי לעשות היסטוריה ולהחזיר את הגביע לבאיירן אחרי 11 שנים. אני לא באופוריה, אין פייבוריטיות למשחק כזה. אנחנו מתמודדים מול קבוצה מאורגנת ומנוסה, עם שחקנים מצוינים, שעברה את ברצלונה בעשרה שחקנים בדרך לכאן. יש לנו יתרון קטן כי אנחנו משחקים בבית, אבל זה יהיה צמוד. הם לא ישחקו הגנתית כמו בחצי הגמר ויש לנו הרבה כבוד לצ'לסי, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו בחצי הגמר במדריד, נוכל לנצח".

בסטיאן שווינשטייגר הזהיר מפני ספיגה מוקדמת: "נקווה לשרוד את הדקות הראשונות מבלי לספוג", אמר הקפטן המשותף של הבווארים. "צ'לסי תשחק אגרסיבי יותר מכפי שהיא שיחקה מול ברצלונה, אבל אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו, והוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, כמו מול מנצ'סטר סיטי".

שווינשטייגר סימן את פרנק ריברי כמי שעשוי להכריע את הכף לטובת הגרמנים, והזכיר שהקשר הצרפתי הנפלא לא שיחק בהפסד הקודם של באיירן בגמר האלופות ב-2010 מול אינטר. גם הקפטן השני פיליפ להאם החמיא לריברי: "הוא שחקן שמכריע משחקים, הוא היה חסר לנו לפני שנתיים והוא יעלה נחוש עוד יותר הפעם בגלל זה".

להאם התייחס גם לפערי הגילאים בין כוכבי שתי הקבוצות ואמר: "עבור צ'לסי זו אולי הזדמנות אחרונה לזכות בתואר, ועבורנו לא. הלחץ עלינו הוא נורמלי, ובסופו של דבר האמונה שלנו באפשרות שנזכה גדולה יותר מזו שהייתה לנו ב-2010".

דרוגבה: "השמועות עליי ועל ברצלונה לא נכונות"

הבלוז הדהימו כזכור בחצי הגמר את ברצלונה, כשאחרי ניצחון ביתי 0:1, הם הגיעו לנואו קאמפ וחזרו מפיגור של שני שערים בעשרה שחקנים, ל-2:2 ענק ומקום בגמר שני בתולדות המועדון.

צ'לסי זכתה לייצוג במסיבת העיתונאים שלה מצד דידייה דרוגבה, שיצטרך להיות חד מחר ולמצוא את הרשת. החלוץ מחוף השנהב אמר: "חיכינו ארבע שנים והמשחק הזה כל כך חשוב לנו. העתיד שלי לא משנה עכשיו, יש הרבה שמועות עלי ועל ברצלונה, אבל זה לא נכון. ההתרגשות מהגמר הרבה יותר חשובה".

לקראת המשחק הוסיף דרוגבה: "אני רוצה ליהנות, אבל הניצחון מעל הכל. אני שמח כי הגענו למעמד הזה. אף אחד לא ציפה מאיתנו, אבל אנחנו כאן ונעשה הכל כדי לזכות. הייתה לנו עונה קשה, אבל עם ננצח מחר כולם יגידו שהיא הייתה נהדרת, יזכרו רק את הגביע".

המאמן רוברטו די מתאו הילל את החלוץ שלו, שאמור להוביל אותו מחר: "דרוגבה הביא לנו הרבה הצלחות וכבש הרבה שערים, אז בלי קשר לתוצאה במשחק, הוא אגדה פה".

לגבי המשחק הוא הוסיף: "אי אפשר לבחון את באיירן לפי משחק בודד. הייתה להם עונה טובה והגישה שלנו היא בהתאם. הם מכירים את האווירה, אבל יש לנו מוטיבציה. השחקנים שלנו עבדו קשה כדי להיות כאן ולמועדון, כמו גם לאוהדים, מגיע לנצח את זה".

ג'רום בואטנג בכוננות הרכב, דרוגבה או טורס בחוד של צ'לסי

אז מי יהיו 22 השחקנים שיעלו לכר הדשא מחר בפתיחה? קשה לדעת, שכן שתי הקבוצות סובלות מלא מעט השעיות. הבלוז מלאים בצרות וייאלצו להסתדר ללא הקפטן ג'ון טרי כמובן, שראה אדום מול ברצלונה, כמו גם ללא ברניסלב איבנוביץ', רמירס וראול מיירלש, מה שיכריח את די מתאו לאלתר חולייה אחורית.

למזלו, גארי קייהיל ודויד לואיז החלימו מהפציעות שלהם והם יפתחו במרכז ההגנה, כשאת הקישור יאיישו ג'ון אובי מיקל ומייקל אסיין, אשר יחד עם הקפטן המחליף פרנק למפארד וחואן מאטה, ינסו להאט את הסילונים המקומיים. בחוד, די מתאו עדיין מתלבט בין דידייה דרוגבה לפרננדו טורס המשתקם. סלומון קאלו צפוי לפתוח במה שיכול להיות משחקו האחרון בצ'לסי, לפני מעבר לפיינורד.

בבאיירן, ג'רום בואטנג או ראפינייה יפתחו בהגנה במידה שדניאל ואן בויטן לא יהיה כשיר. טוני קרוס ובסטיאן שווינשטייגר יחזיקו כרגיל את האמצע והחלק הקדמי המאיים יכלול את תומאס מולר, פרנק ריברי, אריאן רובן ומריו גומז. לואיז גוסטבו, דויד אלבה והולגר באדשטובר ישבו ביציע בשל צהובים.

הרכבים משוערים:

באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ להאם, אנטולי טימושצ'וק, ג'רום בואטנג (ראפינייה), דייגו קונטנו, טוני קרוס, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן, תומאס מולר, פרנק ריברי, מריו גומז.

צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, דויד לואיז, טים קייהיל, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, מייקל אסיין, חואן מאטה, פרנק למפארד, סלומון קאלו, דידייה דרוגבה (פרננדו טורס).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully