וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "הפתענו את עצמנו העונה"

ערב גמר האלופות, קשר צ'לסי מודה: "לא בנינו על משהו מיוחד השנה". פיליפ לאהם: "אין דור זהב בלי לזכות בתארים"

באיירן מינכן וצ'לסי ייפגשו מחר (שבת, 21:45, שידור ישיר בערוץ 2 ובספורט5 HD) בגמר ליגת האלופות באליאנץ ארנה והדריכות בשני המועדונים בשיאה. הבלוז מקווים לעשות היסטוריה ולזכות בפעם הראשונה במפעל. פרנק למפארד, בהופעה ה-100 שלו באירופה, יענוד את סרט הקפטן בהיעדרו של ג'ון טרי המורחק, אבל לפני כן הוא עומד בפני סערה משפחתית. דודו, הארי רדנאפ, אמר כי הוא מקווה שצ'לסי תפסיד בגמר וזאת כדי שקבוצתו טוטנהאם תשחק במוקדמות ליגת האלופות.

"אם הוא היה אומר משהו אחר בפנים חתומות, לא הייתי מאמין לו", צחק למפארד. "מנקודת המבט שלו, הדברים מובנים. בשביל צ'לסי, ברור שמדובר בהישג הגדול ביותר. יש לנו ארבעה שחקנים בחוץ, חלק מהשחקנים הטובים שלנו העונה. עשינו הישגים גדולים - המהפך מול נאפולי, המשחקים מול ברצלונה - ואם ננצח זה יהיה ההישג הגדול בתולדות המועדון".

הקשר הוסיף: "הפתענו את עצמנו העונה, אבל כשאתה לא רואה את זה בא, זה אפילו יותר מהנה. ברור שאנחנו צריכים לנצח, אבל המחשבה על הגמר והעונה שלנו הייתה נחמדה בשבועיים האחרונים. אחרי המשחק בנאפולי, לא חשבנו שנהיה בגמר. אבל אנחנו קבוצה מנוסה וידענו לחזור. משחק הגומלין היה נקודת המפנה בעונה שלנו".

לקראת הגמר אמר למפארד: "נצטרך להראות את הרוח שהפגנו בברצלונה. נחמד לדעת שניצחנו את ברצלונה, אבל אנחנו חכמים מספיק להבין שאם נפסיד בגמר, אנשים ישכחו את מי ניצחנו בחצי הגמר. לא בנינו על משהו מיוחד העונה. כל שנה שואלים אותנו אותן שאלות: 'האם זו השנה שלנו?', 'כמה הכישלונות משפיעים עלינו?'. אנחנו אדונים לגורל שלנו ורחוקים צעד אחד מלעשות את זה".

לאהם: "כולנו בגיל הנכון"

באיירן מינכן מחפשת זכייה חמישית בתואר, אחרי שלוש פעמים רצופות בשנות ה-70 ופעם נוספת ב-2001. זו גם ההזדמנות האחרונה של הבווארים לסיים את העונה הנוכחית עם תואר, אחרי שהאליפות והגביע הגרמני הלכו לדורטמונד.

"כל עידן גדול התבטא בתארים. אם לא נזכה בתארים בזמן שנותר לי לשחק, אף אחד לא ידבר על דור זהב או עידן גדול. ככה אני מודד את עצמי. יש לנו שחקנים בגיל הנכון, אבל אסור לנו להניח שנגיע לגמר ליגת האלופות כל שנתיים", אמר פיליפ לאהם בהתייחסו להפסד בגמר המפעל ב-2010.

בסטיאן שווינשטייגר הוסיף: "אני משוכנע שאנחנו יכולים לעשות את זה. אם לא באצטדיון שלנו אז איפה? זו הזדמנות מיוחדת".

עוד בנושא:

רובן יודע: "זה משחק של פעם בחיים"

פיליפ לאהם עוקץ את ג'ון טרי המורחק

אברהם גרנט נגד רוברטו די מתאו: השוואה

10 המשחקים הגדולים בין אנגליות לגרמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully