וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קללת סיטי נגמרה, יונייטד לעולם לא תשכח את זה"

פרשני אנגליה ביום שאחרי: קומפני הגדול מכולם, פרגוסון חייב מהפכה, מאנצ'יני זה לא רק כסף, יונייטד עוד תישאר בטראומה

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

אנגליה התעוררה היום (שני) לבוקר סוער, אחרי היום המופלא אמש בפרמיירליג שהסתיים בדרמה שתיכנס להיסטוריה. מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות אחרי ניצחון 2:3 על ק.פ.ר, ומלבד העונג שהתקשורת הבריטית שואבת מהאירועים - היא כמובן משבחת את המנצחים הגדולים.

רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי אלופה. Shaun Botterill, GettyImages
"מי זוכר עכשיו את ימיו הראשונים של מאנצ'יני, שהוא ספג ביקורות על סגנונו השמרני?"/GettyImages, Shaun Botterill

"כשהאליפות מוכרעת על הפרש שערים, אלכס פרגוסון יחשוב עוד הרבה על ההפסד 6:1 בדרבי", כתב דניאל טיילור מהגארדיאן, "לאף אחד אין ספק שהתואר הולך לקבוצה הראויה לו... פרגוסון אמר בעבר שאף קבוצה בעולם לא כובשת יותר שערים מיונייטד, אבל סיטי הוכיחה לו שזה לא נכון. מי זוכר עכשיו את ימיו הראשונים של מאנצ'יני, שהוא ספג ביקורות על סגנונו השמרני?".

אלן שירר, פרשן "סאן", סבור שהמהפכה בכדורגל האנגלי החלה באופן רשמי. "זה עומד להיות קיץ קריטי עבור יונייטד", סבור שירר, "כי השכנים שלהם עומדים לברוח מהם. אסור ליונייטד להתמהמה. אלכס פרגוסון עשה עבודה מדהימה, אבל יונייטד לא חזקה כפי שהייתה לפני חמש או עשר שנים... מאנצ'יני ראוי לכל המחמאות. אנשים מדברים על הכסף הגדול שסיטי הוציאה, אבל שוכחים את עשרות המיליונים שיונייטד הוציאה לאורך השנים על שחקנים. המאבק יימשך באוגוסט, ופרגוסון יצטרך מקורות עזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי מניף את גביע האליפות. Alex Livesey, GettyImages
קטפן, מנהיג, שחקן הגנה ללא פגמים. קומפני/GettyImages, Alex Livesey

אלן האנסן, פרשן "טלגרף", טוען ש"אל תטעו: ב-6 מיליון ליש"ט בלבד, וינסנט קומפני הוא ההעברה הכי טובה בכל הזמנים. כשהוביל את סיטי לאליפות, הוא הוכיח למה הוא הפך לשחקן ההגנה הכי טוב בעידן הפרמיירליג... אני לא מזהה אצלו שום חולשה".

אוליבר הולט, פרשן ה"מירור", התייחס למסורת הלוזרית של סיטי וכתב ש"סיטי גירשה אתמול את כל השדים מהעבר. השדים האלו לא רצו לעזוב, ונשארו באיצטדיון עד השנייה האחרונה, אבל אז התחולל אחד הנסים הגדולים בתולדות הפרמיירליג. הקללה נגמרה. אם אתה רוצה להיפטר ממוניטין של קבוצה שמתעקשת להיחלץ משיני ההפסד, תעשה את זה כמו שסיטי עשתה את זה".

גארי נוויל, כוכב העבר של יונייטד, אמר ש"שחקני יונייטד ודאי היו מעדיפים שסיטי תנצח 0:4. כשהמשחק נגמר היה 2:2 בסיטי, ואין דרך כואבת יותר להפסיד. אבל עכשיו יונייטד משלמת על הטעויות שהיא עשתה לאורך העונה, והשחקנים ירגישו את זה כל הקיץ. למעשה, בצורה שזה קרה, הם יחיו את זה עד סוף החיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully