וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ייקח לסיטי מאה שנה להשתוות להישגים שלנו"

אלכס פרגוסון בירך את סיטי, אבל הזכיר: "העבר שלנו עומד בפי עצמו". פרדיננד: "שמענו את אוהדי סנדרלנד שרים. זה היה אכזרי"

מנצ'סטר יונייטד חוותה אתמול (ראשון) את אחד האירועים העצובים ביותר שלה בעידן אלכס פרגוסון. השדים האדומים איבדו את האליפות על אף ניצחון 0:1 בחוץ מול סנדרלנד, זאת בעקבות שני שערים של היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי בזמן הפציעות, כשהתכולים ניצחו 2:3 את ק.פ.ר והשאירה את האליפות אצלה.

סר אלכס פרגוסון הרבה לפרגן ליריבה העירונית ואמר: "חמש דקות לסיום ידענו שאנחנו אלופים ובסוף זה הלך לנו. זה אכזרי מאוד. חוויתי כבר הרבה עליות וירידות ב-25 השנה שלי במנצ'סטר יונייטד. אני רוצה לאחל מזל טוב ליריבה העירונית שלנו. לקחת אליפות באנגליה זה דבר מאוד קשה והם הצליחו לעשות את זה.

"אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיתרכזו במשחק. ראיתם היום שהאוהדים סימנו כל הזמן מה התוצאה במשחק המקביל. בגלל זה היה חשוב להתרכז במשחק שלנו. סיפקנו מלחמה אמיתית לסיטי, למרות שנאלצנו להתמודד עם הרבה פציעות העונה ועם שחקנים צעירים ולא מנוסים. אני חושב שהניסיון הזה יעשה טוב לשחקנים, גם אם זה ניסיון שלילי. אני חושב שהיו לנו כמה הופעות מצוינות העונה וגם היום שיחקנו טוב ויכולנו לכבוש לפחות שישה שערים. אני נותן כבוד גם לסנדרלנד, ששיחקה טוב.

"הייתה לנו עונה טובה בכל אופן וסיימנו עם מספר נקודות זהה לאלופה. השחקנים שלנו עשו עבודה פנטסטית ועכשיו חושבים על העונה הבאה: יש לנו הרבה עבודה לעשות. אני חושב שהקבוצות הקודמות שאיתגרו אותנו לא שונות מסיטי. הם ימשיכו לאתגר אותנו בשנים הבאות, אבל אנחנו נתמודד עם זה. אני נמשיך ללכת על התואר. יש פה קבוצה להרבה שנים".

מנגד, פרגוסון יודע שלסיטי ייקח הרבה זמן להשתוות להישג של יונייטד עם 19 אליפויות. "הם יכולים לחגוג כמה שהם רוצים", אמר הסקוטי, "אבל ההיסטוריה של המועדון שלנו עומדת בפני עצמה. זה לא צריך להדאיג אותנו. יש לנו עבר טוב יותר משכל אחד אחר, וייקל להם מאה שנה להגיע להישגים שלנו. מבחינתנו, זה אתגר, ואנחנו נהיה מוכנים לו".

"כמובן שיום אחד נוכל לשבת ולהסתכל על הדברים ולהגיד שהיינו יכולים לעשות דברים אחרת, אבל בסופו של דבר ברוב העונות 89 נקודות היו מביאות לנו את האליפות. כשיש לך אופי טוב וכוונות טובות, אין לך מה לדאוג לגבי העתיד".

ריו פרדיננד הודה ש"זו דרך אכזרית מאוד להפסיד את האליפות, אבל חייבים לברך את היריבה שלנו. מי שזוכה באליפות ראויה לה. השנה נאלצנו להוציא את המקסימום מהסגל שהיה לנו, ואני לא חושב שקבוצה אחרת הייתה יכולה להתמודד עם מה שעברנו". פרדיננד סיפר ש"אמרו לנו שסיטי השוותה ל-2:2, ואז נגמר המשחק שלנו, וחיכינו בשקט. ואז שמענו את השמחה של הקהל של סנדרלנד, והבנו שהתואר הלך. זה באמת מאכזב".

איזו דרמה ענקית הייתה לנו במחזור הסיום

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully