וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום האליפות של מנצ'סטר סיטי

החגיגה ההיסטורית בדרבי, העקיצה מול טוטנהאם, הקריסה של יונייטד והחזרה של טבס. כך סיטי זכתה בתואר ושינתה סדרי עולם

מחזור ראשון, 0:4 על סוונסי

סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי, חוגג שער. רויטרס
סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי, חוגג שער/רויטרס

מנצ'סטר סיטי הצהירה כוונות כבר במחזור הפתיחה. היא אמנם שקעה בתרדמת במשך 57 דקות, אבל צמד של סרחיו אגוארו ושערים של אדין דז'קו ודויד סילבה הבהירו לאן העונה הזאת הולכת, וכמה כישרון יש בקבוצה הזאת. התכולים השתלטו על המקום הראשון (ביחד עם בולטון) כבר במחזור הראשון והנה הם שם גם אחרי 38 מחזורים (צילום: רויטרס)

מחזור שלישי, 1:5 על טוטנהאם בחוץ

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים שער. מימין: אדין דז'קו. Michael Regan, GettyImages
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים שער. מימין: אדין דז'קו/GettyImages, Michael Regan

טוטנהאם סומנה כקבוצת צמרת מסוכנת ועל הנייר המשחק שלה נגד מנצ'סטר סיטי יכול היה להניב כל תוצאה, אבל בפועל היתה רק קבוצה אחת על המגרש. קבוצה אחת? שחקן אחד. אדין דז'קו כבש רביעייה והעניק לקבוצה שלו שלושה ניצחונות משלושת המשחקים הראשונים של העונה. הסיטיזנס עם פתיחה מוחצת לעונה, האוהדים כבר מתחילים לפתח אופטימיות (צילום: אימג’בנק – GettyImages)

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מחזור תשיעי, 1:6 על מנצ'סטר יונייטד בחוץ

לוח התוצאות בדרבי בין מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי. Jon Super, AP
לוח התוצאות בדרבי בין מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי/AP, Jon Super

אחרי שבעה ניצחונות ותיקו בודד בשמונת מחזורי הפתיחה, משחקים בהם סיטי הבקיעה חמישייה אחת, שלוש רביעיות ושתי שלישיות, רבים האמינו שמנצ'סטר יונייטד תוריד את יריבתה העירונית לקרקע המציאות באולד טראפורד. לרוברטו מאנצ'יני ושחקניו היו תכניות אחרות. הדרבי הסתיים עם הניצחון הגדול ביותר של התכולים על השדים האדומים מזה 56 שנה והבהיר מי היא הקבוצה הטובה באנגליה. בדיעבד התברר שהניצחון הענק והפער הגדול יצר את הפרש השערים שהכריע את התואר (צילום: AP)

מחזור 15, הפסד חוץ 2:1 לצ'לסי

דויד סילבה, מנצ'סטר סיטי, בין שחקני צ'לסי ראמירס, ז'וזה בוסינגווה. רויטרס
דויד סילבה, מנצ'סטר סיטי, בין שחקני צ'לסי ראמירס, ז'וזה בוסינגווה/רויטרס

אחרי 14 מחזורים ניצבה מנצ'סטר סיטי בראש הטבלה עם מאזן פנטסטי: 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. המשחק בסטמפורד ברידג' נפתח במגמה דומה עם שער של מריו באלוטלי בדקה השנייה, אבל ראול מיירלש ופרנק למפארד הפכו והוכיחו שהמיליארדרים מצפון-מערב אנגליה לא בלתי מנוצחים (צילום: רויטרס)

מחזור 22, 2:3 על טוטנהאם

מריו באלוטלי, מנצ'סטר סיטי, בודק את מצבו של קשר טוטנהאם, סקוט פארקר. Alex Livesey, GettyImages
מריו באלוטלי, מנצ'סטר סיטי, בודק את מצבו של קשר טוטנהאם, סקוט פארקר/GettyImages, Alex Livesey

בינואר טוטנהאם עוד הייתה חלק משלישיית הצמרת ועוד חלמה על אליפות, אבל למרות שהיא חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2, המילה האחרונה הייתה של מריו באלוטלי, שכבש בפנדל בדקה ה-90 והעניק לסיטי עוד ניצחון על קבוצת צמרת. זה היה ניצחון שהמחיש את הווינריות של סיטי, שברגע אחד כמעט שנוצחה בשער בזמן הפציעות, אך במקום זאת הגיבה בשער ניצחון מהצד השני ולקחה שלוש נקודות קריטיות. למרות הניצחון, החלוץ האיטלקי עמד במרכז העניינים אחרי שמוקדם יותר במשחק הוא דרך בצורה מכוערת על סקוט פארקר. בקרוב מאוד למאנצ'יני יימאס ממנו (צילום: אימג’בנק – GettyImages)

מחזור 29, 1:2 על צ'לסי

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי/רויטרס

שער של גארי קייהיל בדקה ה-60 איים להנחיל לקבוצה של מאנצ'יני הפסד ליגה ביתי ראשון העונה. בסוף זה נגמר בניצחון ביתי 20 ברציפות בפרמיירליג. המשחק הזה סימן את חזרתו של קרלוס טבס לכר הדשא ואחרי שקון אגוארו השווה בפנדל, הארגנטינאי המסוכסך עם העולם בישל לסמיר נאסרי שער ניצחון בדקה ה-86. רבים טענו שמאנצ'יני התקפל ובכך הביך את עצמו עם החזרתו של קרליטו לסגל, אבל ההחלטה הזאת הביאה לקבוצה שלו כמה נקודות חשובות (צילום: רויטרס)

מחזור 32, הפסד חוץ 1:0 לארסנל

מריו באלוטלי שחקן מנצ'סטר סיטי עם רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
מריו באלוטלי שחקן מנצ'סטר סיטי עם רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

דווקא אחרי אותו ניצחון דרמטי על צ'לסי, סיטי התחילה לאבד גובה. זה התחיל עם תיקו בסטוק, נמשך עם חילוץ 3:3 ביתי נגד סנדרלנד ונגמר בהפסד באיצטדיון האמירויות. האליפות ששבועיים וחצי לפני כן נראתה קרובה מתמיד, עברה לכיס של מנצ'סטר יונייטד, שפתחה פער של 8 נקודות. האם הסיטיזנס ימשיכו במסורת הלוזרית? (צילום: רויטרס)

מחזור 36, 0:1 על מנצ'סטר יונייטד

פאבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פאבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי/רויטרס

מי האמין שדווקא מנצ'סטר יונייטד מלאת הניסיון תאבד יתרון נקודות כל כך גדול ברגעי ההכרעה? למרות שהשדים האדומים כבר הוליכו ביתרון של שמונה נקודות בפסגה, סיטי עשתה את שלה בשבועות שקדמו לדרבי וניצלה איבוד נקודות של יונייטד. למשחק הביתי נגד השדים האדומים היא הגיעה במינוס שלוש נקודות בלבד, כששחקניה יודעים שניצחון יחזיר אותם למקום הראשון. נגיחה מדויקת של וינסנט קומפאני עשתה את העבודה וקירבה את מאנצ'יני ושחקניו כדי 180 דקות מהכתר (צילום: אימג’בנק – GettyImages)

מחזור 38: מנצ'סטר סיטי-ק.פ.ר 2:3

רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי/GettyImages

ואז הגיע משחק האליפת של סיטי, שעלה על כל דמיון ונראה כמו הנס של היריבה העירונית מול באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות 1999. סיטי פיגרה 2:1 עד זמן הפציעות, אבל אז, כמו הקבוצה ההיא באדום, כבשה שני שערים דרמטיים, וזכתה בצדק בתואר שהגיע לה. מאוד הגיע לה.

מנצסטר סיטי אלופה

פרגוסון בהלם: "אכזרי מאוד, אבל ברכות למנצ'סטר סיטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully