וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתית לוהטת: תמונת מצב

באר שבע חייבת ארבע נקודות נגד רמת השרון ובית"ר, מכבי פ"ת עשויה להסתדר עם ניצחון אחד, והפועל חיפה תלויה בעצמה

שני מחזורים לסיום העונה בליגת העל, נראה שיותר מתח ממה שאנחנו עתידים לקבל, אי אפשר היה לבקש. הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון כבר ירדו ללאומית, אבל בשבוע הקרוב הפועל חיפה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה ייאבקו על החיים שלהן וינסו להימנע מלהפוך ליורדת השלישית. למי שפספס, זו תמונת המצב נכון לעכשיו.

הפועל חיפה, שנדמה היה בשבועות האחרונים שהיא יצאה מכלל סכנה, חזרה להסתבך בעקבות התיקו מול עירוני ניר רמת השרון. כרגע לאדומים של טל בנין יש 40 נקודות, נקודה אחת יותר מבאר שבע וארבע יותר ממכבי פתח תקוה. מבחינת הפרש השערים, חיפה נמצאת במינוס שלוש, באר שבע במינוס 22 ופתח תקוה במינוס 19.

החיפאים יתארחו במחזור אמצע השבוע אצל בית"ר ירושלים ויארחו במחזור האחרון את הפועל פתח תקוה, שכאמור כבר איבדה עניין בליגה, וניצחון אחד בשני המשחקים הקרובים יספיק לה כדי לשרוד. באר שבע תתארח אצל עירוני ניר רמת השרון (עדיין לא ברור היכן יתקיים המשחק) ובמחזור הנעילה היא תארח בווסרמיל את בית"ר ירושלים הלוהטת.

לבאר שבע, שהפסידה הערב 3:1 להפועל עכו, לא בטוח שניצחון אחד יספיק, שכן יחס השערים של פתח תקוה עדיף ובמצב של שוויון נקודות, המלאבסים יהיו אלה שיישארו. לכן מבחינת באר שבע, תיקו וניצחון בשני המשחקים שנותרו יבטיח להם עונה נוספת בליגה.

למכבי פתח תקוה, שניצחה הערב 1:2 את הפועל ראשון לציון, מחכים שני משחקים מול שתי יריבות שכבר סיימו את עניינן בליגה, כשבמחזור הקרוב היא תתארח באיצטדיון טוטו אצל הפועל עכו ובמחזור האחרון היא תארח במושבה את עירוני ניר רמת השרון. פתח תקוה כאמור אינה תלויה בעצמה, אבל היא בהחלט יכולה להישאר בליגה גם במצב שהיא תשיג ניצחון אחד בלבד בשני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully