וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל ב"ש: "למזלנו לא חטפנו שישייה"

בהפועל ב"ש הפנו את מירב הביקורות בעקבות ההפסד לעכו כלפי המאמן גיא לוי. גורם: "איך הוא משחק בלי חלוץ טבעי?"

הביקורת העיקרית בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 3:1 להפועל עכו הופנתה כלפי המאמן גיא לוי, לאור החילופים שלו במחצית השנייה. "לא יכול להיות שבחלקים גדולים של המשחק אנחנו משחקים בלי חלוץ טבעי. בשביל מה הוא הוציא את אקסברד? למה לוטם זינו צריך לשחק בהתקפה כשהוא קשר אחורי?", כך אמר גורם במועדון אחרי המשחק.

בסיום המשחק חיכו עשרות אוהדים מחוץ לחדר ההלבשה לגיא לוי וצעקו לעברו "ביזיון, ככה נראית קבוצה שנלחמת על הישארות בליגה?". שחקן בקבוצה אמר: "היה לנו מזל גדול היום, ואנחנו אומרים את זה אחרי הפסד, כי למזלנו לא חטפנו שישייה שהייתה מרסקת אותנו לקראת המשחק נגד רמת השרון. לא יכול להיות שקבוצה שנלחמת על החיים שלה במשחק כל כך חשוב לא תעבור את החצי, עכו עשתה לנו בית ספר ולא היה לנו מענה. אין ספק שמכבי פתח תקוה בלי החלטה של בית הדין הייתה היום כבר מעלינו. זה קשה מאוד, אבל נצטרך לעשות איקס על המשחק הזה ולשנות מומנטום תוך שלושה ימים. אם לא ננצח ברמת השרון, זה הסוף שלנו".

לוי טען בסיום המשחק שהשער הראשון של עכו נכבש בין היתר בשל שריקה מהיציע: "אני לא חושב שבאנו שאננים. יכול להיות שהאווירה הכללית שהכל נגמר חלחלה באיזשהו מקום. אני עומד פה הרבה זמן ואומר שזה יכול ללכת עד המשחק האחרון, לצערי צדקתי. זה לא יהיה קל. אנחנו יכולים עדיין לעשות את זה. היה לנו משחק חלש גם בחלק האחורי וגם בקדמי וממול באה קבוצה ששחקה כמו שצריך.

"עכו הגיעה משוחרררת ולפעמים כשאתה בא משוחרר יוצאים לך דברים שלא יוצאים תחת לחץ. החלק האחורי שלנו היה פחות טוב היום. ספגנו שערים בקלות ובשער הראשון הייתה שריקה מהקהל וזה היה ממש מביך. במחצית הראשונה הגענו להרבה מאוד מצבים ולא הבקענו וכשאתה נכנס לפיגור 2:0 דווקא בבית יש לפעמים מועקה מסויימת וסחבנו את המועקה הזו. כל הקבוצות בתחתית באותה קלחת ותחת אותם לחצים ואנחנו נצטרך להיות יותר טובים מאחרים על מנת להישאר בליגה".

על העובדה שפתח עם שני חלוצים שהוחלפו במהלך המשחק ובספסל שלו לא היו חלוצים טבעיים, אמר: "אני סומך על השחקנים והחלוצים שלנו. בעיני מוטי מלכה שחקן טוב. זה שהוא נכנס והיו לו דקות פחות טובות זה עניין אחר. אבל אנחנו רוצים לשחק עם שני החלוצים שלנו כי אנחנו מאמינים ביכולת שלהם. הם פשוט תפסו משחק פחות טוב. עידו לפחות הגיע למצב קלאסי במחצית הראשונה אבל הכדור לא נכנס לו. אני חושב שמה שיש זה מספיק טוב על מנת לנצח משחקים. מקווה שבהמשך השבוע ננצח".

לסיום, טען לוי: "הירידה יכולה להיות מוכרעת על שריקה מהקהל כמו היום, טעות שיפוט או השפיץ של הנעל. צריכים לקחת את זה בחשבון. אנחנו צריכים לבוא מוכנים במקסימום ואני חושב שגם עשינו את זה היום ולקוות שהדברים יזרמו לכיוון שלנו. אני מאמין בקבוצה".

הפועל באר שבע הפסידה 3:1 להפועל עכו

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

אלי כהן: "באף שלב לא התמודדנו בתחתית"

בהפועל עכו חגגו ניצחון למרות שכבר נשארו בליגה. אלי כהן, שלא ימשיך בעונה הבאה אבל חותם עונה מצוינת, אמר: "באנו משוחררים למשחק ובאר שבע הייתה לחוצה מאוד ולא נכנסה למשחק. אני אומר לשחקנים שיש לנו עוד שני משחקים לסיום ואנחנו צריכים לשחק עד הסוף כמו ספורטאים ואנחנו גם מתאמנים בצורה טובה. שאפו לשחקנים שבאים למשחק ומשחקים כמו ספורטאים מקצוענים. ככה זה צריך להיות וככה זה יהיה עד הסוף".

לשאלה האם עכו ניצחה יותר או שמא באר שבע הפסידה, אמר: "זו שאלת מיליון דולר. אני מדבר על הקבוצה שלי. זה היה אולי המשחק הכי טוב שלנו מזה חודשיים. שיחקנו, הנענו את הכדור, היינו אפילו יותר נחושים, יצרנו מצבים, החזקת הכדור הייתה אולי 70-30 לעכו. אני חושב שהקבוצה הטובה ניצחה".

על העונה של עכו אותה יעזוב בסוף השנה, אמר: "בסך הכל זו עונה מצוינת, בהתחשב בזה שעכו עברה שינוי גדול בקיץ ושמונה שחקנים עזבו. הסיבוב הראשון היה יוצא מהכלל ובשני הייתה לנו נפילה, יש סיבות מקלות אבל זה לא הזמן לפרט. יש טיפה טעם של החמצה אבל בסך הכל זו עונה טובה מאוד. עכו היא קבוצה לגיטימית בליגת העל שמשחקת טוב, מבקיעה שערים ובאף שלב לא התמודדה בתחתית".

על השאלה האם התחנה הבאה שלו תהיה וסרמיל, אמר: "זה לא ראוי ולא נכון להתייחס לעתיד שלי. בטח בהפועל באר שבע. יש לנו עוד שני משחקים וצריך להתרכז בהם. ביום שלישי אנחנו משחקים נגד מכבי פתח תקוה במשחק שיש לו השלכות ואנחנו צריכים להתייחס למשחק הבא כמו שהתייחסנו למשחק הזה ובסוף העונה נדבר על העתיד שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully