וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

הקבוצה מבירת הנגב חזרה למתח בתחתית ורחוקה שלוש נקודות ממכבי פ"ת. פלצ'וק (23), מרינקוביץ' (42) וסלליך (86) סיבכו את גיא לוי

בהפועל באר שבע החלו לדבר בשבועות האחרונים על מאמן לעונה הבאה, אבל נדמה שהמחשבות על עונה נוספת בליגת העל היו מוקדמות מדי. הקבוצה מבירת הנגב, שהקדימה בשש נקודות את מכבי פתח תקוה שלושה מחזורים לסיום העונה, הפסידה הערב (שבת) בווסרמיל 3:1 להפועל עכו.

בעקבות הניצחון של מכבי פתח תקוה על הפועל ראשון לציון 1:2, הפער ממנה צומק לשלוש נקודות בלבד, בעוד להפועל חיפה יש יתרון של נקודה עליה. המתח חוזר לתחתית, כשבאר שבע תתארח במחזור אמצע השבוע אצל עירוני ניר רמת השרון ותארח את בית"ר ירושלים במחזור האחרון, ובכל מקרה היא עדיין תלויה בעצמה.

דווקא עכו שהבטיחה עונה נוספת בליגת העל הייתה הרבה יותר טובה ונחושה לחזור צפונה עם שלוש נקודות. בצל העזיבה של אלי כהן בתום העונה, השחקנים שלו החזירו לו עם ניצחון, השני שלו בפלייאוף התחתון. ניקולאס פלצ'וק, שעלה לבד בחוד, הבקיע את השער הראשון בדקה ה-23 ונבוישה מרינקוביץ' הכפיל שלוש דקות לסיום המחצית. סיראז' נאסר המחליף עוד צימק בדקה ה-58, אבל סינטאיהו סלליך נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-86, והשאיר את האוהדים הבאר שבעים מתוסכלים מאוד.

מהלך המשחק

דקה 5 - נבוישה מרינקוביץ התנהל עם הכדור 25 מטר מהשער, העביר שני באר שבעים ומסר ימינה לסינטאיהו סלליך, שבמרחק 25 מטר אלכסונית הניף רגל ושיגר טיל שחלף סנטימנטרים מהמשקוף של אוהד לויטה.

דקה 12 - עכו חטפה כדור ויצאה למתפרצת, שבסיומה ניצל ניקולאס פלצ'וק גלישה לא מוצלחת של עודד גביש על מנת לעמוד מרחק של 14 מטרים ולסיים עם בעיטה חזקה, לויטה הדף מצוין.

דקה 23 - גול! כדור ארוך נשלח לכיוונו של ניקולאס פלצ'וק, שהתגבר על אבי יחיאל ומשמונה מטרים בעט חזק לפינה הגבוהה כשהוא מכניע ללא בעיות את אוהד לויטה. 0:1 להפועל עכו.

דקה 30 - דיא סבע השאיר נהדר את עידו אקסברד מול דודו גורש, אבל החלוץ הבאר שבעי התקשה להשתלט על הכדור וכשכבר הצליח לעשות זאת, הוא בעט וגורש הדף.

דקה 32 - גיא דיין קיבל כדור במרחק 25 מטרים מהשער, הניף רגל ושיחרר טיל שעבר סנטימטרים בודדים מעל המשקוף של לויטה.

דקה 36 - ננאד קיסו קיבל כדור באגף ימין והגביה בנגיעה היישר לראשו של עידו אקסברד, שמשבעה מטרים נגח ליד הקורה.

דקה 38 - דיין קיבל עוד כדור, הפעם 20 מטרים מהשער של לויטה, וגם הפעם שלח כדור חזק החוצה.

דקה 42 - גול! ריאן אדלי הכשיל את אלירן דנין 20 מטרים אלכסונית מהשער של לויטה. נבוישה מרינקוביץ' בעט את הכדור ושלח באופן מפתיע לפינה הרחוקה של לויטה ופנימה. 0:2 להפועל עכו.

דקה 46 - מרינקוביץ' התנהל 25 מטר מהשער של לויטה ושחרר כדור חזק שחלף מעל המשקוף.

דקה 53 - גיא לוי החליט לוותר על דובב גבאי ולהכניס במקומו את סיראז' נאסר. הקהל העצבני של באר שבע איבד את קור הרוח ומחה על החילוף.

דקה 58 - גול! סיראז' נאסר קיבל כדור 25 מטרים מהשער של דודו גורש, התנהל איתו מספר מטרים וסיים עם טיל לחיבורים, 2:1 להפועל עכו.

דקה 67 - עוד טעות של יחיאל שמתקשה מול פלצ'וק, כשהארגנטינאי עבר אותו והגיע למפגש מול לויטה, שיצא והצליח להדוף את הכדור.

דקה 76 - יובל שבתאי בעט מ-16 מטר כדור חזק לפינה השמאלית של לויטה, שזינק והדף, פלצ'וק השתלט על הריבאונד ומחמישה מטרים בעט, אך שוער באר שבע זינק והדף שוב.

דקה 86 - גול! מבצע אישי נהדר של סינטאיהו סלליך הסתיים עם שער: הקשר המצוין התגבר על עודד גביש ושיחרר בעיטה מ-16 מטרים אלכסונית לחיבורים. 1:3 להפועל עכו.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, ויליאם סוארס, ננאד קיסו (לוטם זינו 85), דיא סבע, יוסי שבחון, דובב גבאי (סיראז' נאסר 53), עידו אקסברד (מוטי מלכה 71).

הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, משה מישאלוב (שגיב כהן 71), נבוישה מרינקוביץ' (עבד מורג'אן 78), יובל שבתאי, גיא דיין (רפי עמוס 81), סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully