וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ועירוני רמת השרון נפרדו ב-1:1

רן אבוקרט העלה את האדומים ליתרון (29), אך אספא איזן (59) וסיבך את האדומים, שרחוקים ארבע נקוודת בלבד מהקו האדום

הפועל חיפה מאבדת הזדמנות אחרי הזדמנות. שבוע אחרי שסיימה ב-0:0 מול הפועל עכו, לא הצליחה הקבוצה של טל בנין לנצח גם את עירוני רמת השרון, ועוד בקרית אליעזר. הפועל חיפה שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 ביתי מול עירוני רמת השרון, במסגרת המחזור ה-35 והלפני אחרון בליגת העל. רן אבוקרט העלה את האדומים ליתרון, אפרים אספא איזן בדקה ה-58 וקבע חלוקת נקודות. להפועל חיפה יש כעת 40 נקודות, ארבע מעל הקו האדום ומכבי פתח תקוה ושלוש יותר מהפועל באר שבע, ונותרו לה משחקים מול בית"ר ירושלים בחוץ באמצע השבוע והפועל פתח תקוה בבית במחזור הסיום.

חנן ממן שחקן הפועל חיפה (ימין) מול אבי סופר שחקן עירוני רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
האדומים שילמו ביוקר על ההחמצות. ממן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה יכולה וצריכה להרגיש בהחלט מאוכזבת עם עצמה. האדומים קיבלו יריבה יחסית נוחה, בדמותה של עירוני רמת השרון, בבית ועוד לאחר שהקבוצה של שייע פייגנבוים שיחקה 120 דקות רק ביום רביעי האחרון ועלתה בהרכב חסר יחסית. יחד עם זאת, הקבוצה של טל בנין לא הצליחה לשמור על היתרון וכשלה בניסיונות להגדיל אותו למרות מספר הזדמנויות מסוכנות מאוד של יובל אבידור ו-ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מנגד, שייע פייגנבוים בסך הכל יכול להיות די שבע רצון. אחרי שבוע קשה, שכלל הפסד 1:0 לבית"ר ירושלים והדחה כואבת מול הפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, הצליחו השחקנים הצעירים של רמת השרון להחזיר לא מעט כבוד למועדון כשחזרו מפיגור ועשו תוצאה לא רעה עם קבוצה שהייתה זקוקה לנקודות הרבה יותר מהם עצמם.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-29 כשהגבהה של הישאם כיוואן מצאה את רן אבוקרט, שנגח פנימה את ה-0:1. יובל אבידור היה קרוב להכפיל את היתרון בדקה ה-33 לאחר שקיבל מסירה מחנן ממן ובעט מ-10 מטר כדור שטוח ליד הקורה. חמש דקות חלפו ושוב הפועל חיפה מחמיצה. הפעם ממן מסר לגלושצ'ביץ', שבעט מקרוב היישר לידיו של לייבוביץ'.

בדקה ה-58 שילמה הפועל חיפה את מחיר ההחמצות. אור אוסטווינד בעט מ-16 מטר, כדור שפגע באחד משחקני ההגנה והגיע אל אפרים אספא, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-83 הפועל חיפה הייתה קרובה לכבוש, כשבעיטה של ממן נעצרה רק בקורה.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה (אלון בוזורגי, 74), רן אבוקרט, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', נאור פסר (אוגניין דמיאנוביץ', 57), אבי סופר, עשהאל בן שבת, גיא ליפקה, יניב לביא (יוסי אופיר, 74), בן מלכה, אור אוסטווינד, שאדי שעבאן (עבדאללה ג'באר, 70), אפרים אספא, פאדי זיידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully