וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט רוצה לצפות בפלאח. הבעיה: הבלם לא משחק

1.5.2012 / 10:35

בלם מכבי חיפה רוצה לעבור לבלגיה. בקרוב: המועדון יגיש הצעה על עומרי בן הרוש. שחר ועטר ידונו בנושא חיזוק והצוות המקצועי

סקאוטים מבלגיה שעובדים בשיתוף עם מועדון הכדורגל גנט הבהירו לפני כשבועיים לבלם מכבי חיפה, סארי פלאח, כי הם מעוניינים להגיע לישראל כדי לעקוב אחריו, זאת כחלק מהתוכניות העתידיות של המועדון לעונה הבאה. הבעיה היא שהשחקן עצמו לא פתח בהרכב בתקופה האחרונה ובסביבתו מעריכים שהדבר יוביל לכך שהבלגים לא יוכלו להגיש הצעה עליו.

אתמול (שני), אגב, תורגל פלאח בהרכב השני לקראת המשחק מול אשדוד, וחלק מהשחקנים תהו מדוע הוא לא מקבל הזדמנות על חשבון יוריצה בוליאט שאמור לעזוב בתום העונה. בתקופה הקרובה ישקול פלאח מה לעשות בהתאם לשיחה עם ראובן עטר שתבהיר לו מה מעמדו המקצועי בקבוצה. לחיפה יש כוונה להחתים בלם זר לצד אדין צוצאליץ', אלא אם כן דקל קינן ישנה את דעתו ויחליט לחזור לישראל.

בנושא אחר: סוכן מאוקראינה נפגש השבוע עם הבלם אנדריי פיליאבסקי, המושאל לבית"ר ירושלים, ושוחח עימו על אפשרות להעבירו לליגה האוקראינית בעונה הבאה. פיליאבסקי השיב כי ככל הידוע לו, הוא ישחק בחיפה בעונה הבאה. הדבר סותר על ההחלטה של מכבי חיפה לשלוח את אריק בנאדו לסרביה, כדי לעקוב אחר בלמים וקשרים. "ההחלטה הסופית תהיה של עטר. אם הוא ירצה את אנדריי, הוא יהיה פה", אמרו אתמול בכרמל. לגבי חמשת השחקנים בהם צפה בנאדו, מקורבים לעסקה טענו אתמול כי חיפה אמורה להגיש הצעה על שחקן אחד לפחות, ייתכן וזה יהיה הקשר הצעיר של OFK בלגרד, מרקו פבלובסקי (18). קיימת אפשרות שהמועדון יחליט לרכוש שחקן צעיר מהרשימה ולהשאיל אותו.

הנשיא יעקב שחר צפוי לערוך שיחה עם עטר בנוגע לתוכניות לעונה הבאה. בשיחה עטר אמור להבהיר כי הוא רוצה להביא איתו את הצוות המקצועי שעבד איתו בנתניה, הכולל את צדוק מלכה ואורי הראל. לגבי מאמן השוערים, עטר מעדיף את אבי פרץ על גיורא אנטמן, לא בגלל חוסר ההערכה למאמן השוערים הנוכחי אלא בגלל הרצון לשמר את הצוות שלו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש פברואר, חן עזרא ועומרי בן הרוש מועמדים לעבור לקבוצה וגם במועדון מעריכים כעת שהעסקה תתבצע. אם זה אכן יקרה, פיראס מוגרבי לא יגיע כנראה. במהלך השיחה יעלה גם עניין העברת השחקנים מנתניה לחיפה. עטר מעוניין בשניים לצדו גם בחיפה וצפוי לאשר את החתמתם אם שחר יעלה זאת בשיחה. חיפה רוצה להחתים גם את קובי מויאל במסגרת עסקת החלפת שחקנים.

הקבוצה תקיים היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (20:30) מול אשדוד באצטדיון רמת גן. אתמול תורגלו אלון תורג'מן ומוחמד גדיר בהפוגות בהתקפה. סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, עידן ורד ויניב קטן ישחקו בקישור. אייל משומר וטאלב טואטחה יהיו המגנים. "אבחר את השחקנים המתאימים ביותר למשחק הזה", אמר אתמול אלישע לוי לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully