וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: משומר וימפולסקי תורגלו בהרכב

30.4.2012 / 18:56

לקראת חצי גמר הגביע, אלישע לוי גם מתלבט לגבי חוליית החוד ואמר לשחקנים: "אבחר את השחקנים שהכי מתאימים למשחק"

חלוץ מכבי חיפה, ויאם עמאשה התאמן גם היום ונראה כי יהיה כשיר חצי גמר גביע המדינה מול אשדוד ביום רביעי, אבל לפי האימון לא בטוח שיפתח בהרכב. בתחילת האימון היום תורגל אלון תורג'מן בעמדת החלוץ, כשמאוחר יותר החליף לוי בינו לבין מוחמד גדיר. רק מחר יוחלט סופית עם איזה חלוץ לפתוח, אבל נראה כי אלישע לוי לא יסכן את עמאשה בכל מחיר.

בקישור האחורי תורגל אייל גולסה לצדו של סיידו יאיא. דלה ימפולסקי תורגל באגף ימין, ורד בשמאל ויניב קטן מאחורי החלוץ. יוריצה בוליאט תורגל במרכז ההגנה, כשאייל משומר יפתח בצד ימין על חשבון עלי עוסמאן. לוי אמר לשחקנים: "נכין את עצמנו למשחק הכי טוב שאפשר, אבחר את השחקנים הכי מתאימים למשחק".

כזכור, באסיפה שכינס אתמול אמר לוי לשחקנים בעקבות ההפסד לבני יהודה: "ב-12 הדקות הראשונות שיחקנו טוב, אבל אחר כך המשחק עבר לצד השני, לבני יהודה, וחזרנו לשחק בחצי השני. אפשר לבוא ולומר שעניין מינוי המאמן השפיע עליכם, אבל זה לא תירוץ להפסד. אנחנו צריכים לשחק בגביע כמו ששיחקנו במחצית השניה, כי אז ראיתי שיפור".

לחיפה עדיף לזכות בגביע מאשר לסיים כסגנית

מתברר כי חשיבותו של הגביע בעיני קברניטי המועדון גבוהה מאוד אפילו ביחס למשחקי הליגה שנותרו עד תום העונה. מעיון באופן שיבוצי הקבוצות בשלבי המוקדמות של הליגה האירופית, עולה כי חיפה תשפר משמעותית את סיכוייה להעפיל לשלב הבתים אם תזכה בגביע המדינה, ולא תסיים במקום השני, השלישי או הרביעי (במקרה שהפועל תל אביב תזכה בגביע ותסיים באחד משלושת המקומות הראשונים). הסיבה לכך: אם חיפה תזכה בגביע, היא תתחיל לשחק במוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית, ולא בשלב המוקדמות השני, בו היא תתחיל לשחק גם אם תסיים כסגנית האלופה.

עבור חיפה, כדאי יותר לזכות בגביע גם מסיבה נוספת: הסיבוב השני מתחיל ב-19 ביולי (הגומלין ב-26 לחודש) ואילו הסיבוב השלישי מתחיל ב-2 באוגוסט (הגומלין כעבור שבוע). הדבר יאפשר מנוחה לשחקניה הבכירים ולזרים שיוצאים לחופשות, וכמו כן יעניק לה יתרון בניהול משאים ומתנים קודם היציאה למחנות אימון וקבלת החלטות מושכלת יותר.

כפי שכבר פורסם בעבר בוואלה! ספורט, חיפה תאבד העונה לא מעט נקודות בזירה האירופית, משום שההישג בעונת 2006/7, אז הגיעה הקבוצה לשמינית גמר גביע אופ"א מול אספניול, נמחק לאחר שחלפו חמש שנים. התקנות של אופ"א קובעות כי לצורך חישוב הדירוג ייחשבו רק הישגי חמש העונות האחרונות של קבוצה באירופה ועל פי דירוג הקבוצות לשנת 2012, מכבי חיפה נמצאת במקום ה-120 באירופה עם 13.4 נקודות, כשבעונה שעברה הקבוצה הייתה מדורגת במקום ה-93, עם 21.4 נקודות. הדבר הזה עשוי להזיק לה בהגרלה בסיבוב הפלייאוף, אם תעפיל אליו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully