וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל דנינו: "משטרת ישראל לבדה אינה הפתרון"

מפכ"ל המשטרה התייחס לדיון בהחזרת השוטרים למגרשים. גם הנשיא פרס התייחס לנושא: "את האלימות יש לעקור מהשורש"

אחרי ששמענו את דבריהם של ראש הממשלה ושרת התרבות והספורט בנושא האלימות במגרשים, מצטרף אל הדוברים גם נשיא המדינה שמעון פרס, שהאירועים האחרונים לא נעלמו מעיניו. פרס נשא דברים היום (שני) בטקס הענקת תעודות הצטיינות ל-26 שוטרים מצטיינים בהשתתפות השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו.

הנשיא התייחס לתופעת האלימות במגרשים, ואמר: "לאחרונה אנו עדים לגילויי אלימות בכל מגזרי החברה: במשפחה, בכבישים, בבתי הספר ועתה גם במגרשי הכדורגל. את האלימות יש לעקור מהשורש. זהו תפקידה של המשטרה וחובתה של החברה. האזרח חייב לסייע בידי המשטרה כי היא זו המגנה עליו. משטרת ישראל היא חוד החנית במאבק באלימות. בשם העם אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי למשטרה ולשוטריה ולעומד בראשה, המפכ"ל יוחנן דנינו" .

המפכ"ל רב ניצב יוחנן דנינו אמר בעניין: "בימים האחרונים גוברים הקולות להחזיר את השוטרים אל מגרשי הכדורגל, וזאת על רקע האלימות הגואה הן מחוץ למגרש והן על כר הדשא. אני מגנה התנהגות פסולה זו בכל תוקף. זוהי אלימות לשמה, בריונות אשר המאיסה את העיסוק בכדורגל, הספורט הפופולארי בעולם, על רבים וטובים. יש לשים סוף להתנהלות מכוערת זו ולאפשר קיום ראוי ומכובד בתחום הכדורגל באופן שיעביר מסר חיובי וחינוכי לעוסקים בו ולצופים בו. משטרת ישראל לבדה אינה הפתרון לכל בעיות החברה, נדרשת התנהגות אחראית, נחרצת ומהירה של כלל הגורמים השתפים והאחראים למצב".

מה קרה היום בדיון בנושא מכבי פתח תקוה?

עמוס לוזון: "הכדורגל הישראלי לא ראוי לאבי לוזון"

אבי לוזון: "ביקשתי מיעקב שחר לעמוד בראש ועדה מיוחדת"

תגובות בכדורגל למסע"ת של אבי לוזון: "רק צעד קטן"

יעקב שחר: ”לא נראה לי שאעמוד בראש הוועדה”

שיאים של אלימות: כל הדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully