וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "הכדורגל הישראלי לא ראוי ליושב ראש כמו אבי לוזון"

23.4.2012 / 8:39

ההתנגדות של מכבי פתח תקוה לדיון חוזר בעניינה שוב נדחתה, עמוס לוזון תוקף: "אני לוחץ על אבי לעזוב, רק אז יעריכו אותו"

ההתנגדות של מכבי פתח תקוה לדיון חוזר בעניינה שוב נדחתה. אחרי שהגישה אתמול (ראשון) את התנגדותה לקיים דיון נוסף בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ונענתה בשלילה, מכבי פתח תקוה קיבלה היום סירוב נוסף, הפעם על ידי בית המשפט המחוזי בפתח תקוה, שם ביקשה להורות שלא יתקיים דיון נוסף בעניינה.

כזכור, אתמול פנתה פתח תקוה, באמצעות עו"ד מורן מאירי, להתאחדות לכדורגל והגישה התנגדות לבקשה לדיון החוזר בעניינה, שהגישו היועץ המשפטי, עו"ד משה אביבי, ותובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא. הסיבה נעוצה בהחלטה של השניים לקיים דיון חוזר בנוגע להחלטה לדחות את עונש הפחתת הנקודות שהטיל עליה בית הדין העליון, לעונה הבאה. בית המשפט הכריע וקבע שיש לקיים את הדיון.

עוד לפני ההחלטה אמר עמוס לוזון לגלי צה"ל: "לא הקלו עלינו, אלא החמירו איתנו. אנחנו ניצחנו במשחק, אנחנו קיבלנו את המכות, הפועל חיפה עמדה לדין על אותם סעיפים, ורק אנחנו נענשנו? בית הדין העליון היה חייב להחליט רק החלטה אחת: לבטל לגמרי את הורדת הנקודות. הדיון החדש הוא רק בגלל העליהום המשפטי. משה אביבי, בשביל לשמור על שמו הטוב במירכאות, הגיש בקשה לדיון חדש בניגוד לכל היגיון או תקנון. צריך להגיש את צו המניעה נגד קיום הדיון, שהוא בניגוד לכל חוק ולכל היגיון, אבל כבר אין לי כוח למלחמות האלה. כבר עכשיו, עוד לפני שהוא התחיל, ברור מה יהיה התוצאה של הדיון הזה".

כמו כן, עמוס לוזון התייחס לאחיו אבי לוזון: "תמיד אנשים מחפשים איש ציבור חזק. כשהתקשורת מתלבשת על איש ציבור, עדיף לו לברוח. אמרתי לאבי, 'אתה עושה כל כך הרבה, אף יושב ראש לא עשה מה שעשית, ולא מעריכים את זה, אז שים את המפתחות. רק אחרי שתלך, יעריכו את מה שעשית'. אני מפעיל עליו לחץ לעשוב, ואני מקווה להצליח. הכדורגל הישראלי לא ראוי ליושב ראש כמו אבי לוזון. הקנאה תמיד חזקה מהשנאה".

כזכור, ההתאחדות קבעה: דיון חוזר בעונש של מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

האלימות בכדורגל הישראלי שוברת שיא חדש, סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully