וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות בכדורגל למסע"ת של אבי לוזון: "רק צעד קטן"

אלונה ברקת: "איבדתי את התקווה". מונדר חלאיילה: "זו התחלה, אני מאמין ללוזון". בלדב: "אני רואה את ההחלטה בצורה חיובית"

מסיבת העיתונאים של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לא הביאה איזושהי בשורה דרמטית בנוגע לאירועי האלימות הקשים שנראו במגרשים בתקופה האחרונה, כפי שצפו רבים הערב (ראשון), אך הוא הפתיע כאשר העביר את הכדור ליעקב שחר. לוזון סיפר כי הציע לנשיא מכבי חיפה לעמוד בראש ועדה מיוחדת לשינוי פני הענף, אבל טרם קיבל את תשובתו בעניין.

שחר יערוך מחר (שני, 10:30, שידור חי בוואלה! ספורט) מסיבת עיתונאים משלו, בה צפוי להתייחס לבקשתו של לוזון ולסערה האחרונה בנוגע למצבו של הענף. הערב מסר יעקב שחר תגובה קצרה בה נאמר: "אני יכול לאשר שמר לוזון הציע לי לעמוד בראש הועדה וגם שעדיין לא השבתי לו".

תגובות נוספות לא איחרו להגיע. מונדר חלאיילה, דובר בני סכנין, אמר: "יש התחלה בשני צעדים אופרטיביים, בעניין בית הדין ובעניין וועדה ברשות שחר. זה הזמן להתעלות מעל הדעה האישית לגבי היו"ר אבי לוזון ולהתלכד סביב העשייה שהוא מציע. אישית, אני מאמין לו".

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע שכבר התפטרה מההתאחדות, אמרה: "איבדתי את התקווה שההתאחדות במתכונתה הנוכחית יכולה לבצע את השינוי שהכדורגל מייחל לו. רק גוף ציבורי עצמאי שיקבל את אמון הציבור יכול להוביל את השינוי, חייבים התחלה חדשה".

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, הסכים לומר: "זה צעד קטן לעומת כל השינויים שצריכים עוד לעשות".

מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב: "אני רואה את ההחלטה בצורה חיובית מאוד. יעקב שחר הוא איש מאוד מוערך ויקר שיודע להתמודד עם דברים קשים ומסובכים ורואים זאת שנים במסגרת היותו הבעלים של מכבי חיפה, שלא רק מה הוא משיג אלא הדרך בה הוא פועל ולכן ההחלטה הזאת מבורכת בעיניי".

יו"ר עירוני רמת השרון מאיר יצחקי: "צריך גם לדעת לא להיות עם הראש למטה ולהאמין שיש פתרונות. אני רואה בזה משהו מאוד מבורך. יש כאן אישיות באמת בכירה, אני מעריך ומכבד את יעקב שחר ובטוח שהוא ימצא לעשות את תפקידו בוועדה על הצד הטוב ביותר, אני הולך אחריו במה שהוא יחליט בעיניים עצומות ובטוח שהוא יכול לגרום לשינויים אמיתיים".

מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר אמר: "כרגע אני לא רואה בשורה חדשה שמגיעה לכדורגל. אולי אם יעקב שחר יסכים לעמוד בראש ועדה ציבורית זה יתרום לכדורגל שלנו. לדעתי זה לא יקרה בטווח המיידי, אלא בשלב מאוחר יותר".

ממשרד שרת התרבות והספורט לימור לבנת סירבו להגיב לדבריו של לוזון.

בבית"ר ירושלים סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully