וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף רוצה להשאיר את גל אלברמן

המנהל הספורטיבי החדש שיוצג היום (14:00, חי בוואלה!) התרשם מהקשר שמסיים חוזה. מדוניאנין עשוי להישאר

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי החדש של מכבי תל אביב, נכח אמש (שבת) באשדוד וצפה בשחקניו לעונה הבאה מסיימים בתיקו 1:1 מאכזב, שהרחיק מעט את הקבוצה מהמקומות שמובילים לאירופה. קרויף ג'וניור, שישב לצדו של הבעלים מיטש גולדהאר, רשם בפנקסו מספר דברים, מהם התרשם יותר או פחות במהלך 90 הדקות. היום (ראשון) ב-14:00 בצהריים תתקיים מסיבת העיתונאים (חי בוואלה! ספורט) ובה יוצג קרויף באופן רשמי כמנהל הספורטיבי של הקבוצה לעונות הקרובות.

קרויף ייכנס לתפקידו רק לאחר שיחתום על חוזהו ויסיים את תפקידו הנוכחי בא.א.ק לרנקה הקפריסאית, אולם הוא למעשה כבר החל בהכנות הלא רשמיות לקראת השנה הבאה בקרית שלום. אחת המשימות הקרובות שעומדות על הפרק עבור ההולנדי, היא בחירת המאמן לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קרויף עצמו מעוניין במאמן זר, ככל הנראה הולנדי, אולם גולדהאר לא פוסל הבאת מאמן ישראלי, כאשר רן בן שמעון הוא השם המוביל מבחינתו.

עדיין לא ברור מי יהיו השחקנים החדשים אותם יביא קרויף למועדון ואילו זרים חדשים יגיעו. מי שיקבל בוודאות הצעה להארכת חוזהו הוא הקשר גל אלברמן, ממנו התרשם קרויף. אלברמן מסיים את חוזהו בסיום העונה ובניגוד לפרסומים, אינו חתום על אופציה של הארכת חוזה. משמעות הדבר שבסיום העונה הוא יהיה שחקן חופשי. אלברמן, שנמצא בכושר חיובי בחודשים האחרונים, מחזיק גם במספר הצעות מחו"ל ובשלב זה אינו ממהר לקבל החלטות לכאן או לכאן.

"יש לנו העונה הזדמנות מצויינת לרענן את השורות ונראה שמרבית השחקנים שמסיימים חוזה, לא יקבלו חוזה חדש לעונה הבאה", אמר גורם במועדון. בין השחקנים שמסיימים חוזה נמצאים הבלם הברזילאי ניבאלדו והקשר גיז'רמו ישראלביץ', שכפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, לא ימשיכו בעונה הבאה.

גם קלמי סבן ורחמים צ'קול נמצאים בין אלה שלא צפויים להמשיך בעונה הבאה, כאשר עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של שני הזרים הצעירים, הבלם הקרואטי רוברט פונצ'ץ והחלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, שמאכזב מאוד ביכולתו בכל הפעמים בהם קיבל לאחרונה הזדמנות לשחק. אחת האופציות שעלו על הפרק היא להשאיל אחד מהם בעונה הבאה ובכך לפנות משבצת נוספת של זר.

הקשר הבוסני האריס מדוניאנין צפוי לנחות מחר (שני) בישראל, לאחר שסיים את חודש ההשעיה שלו, במהלכו התאמן במדי קבוצת אלקמאר ההולנדית. מדוניאנין מחזיק כזכור בחוזה לעונה הבאה, אך עדיין לא ברור אם יישאר או לא. ייתכן שהגעתו של קרויף לקרית שלום תשנה את כוונות ראשי הקבוצה להיפטר מהקשר הבוסני בסיום העונה ובסופו של דבר הוא ילבש את מדי הקבוצה גם בעונה הבאה.

לוגסי: "לקרויף יש הרבה עבודה לקראת העונה הבאה"

"ניסינו וזה לא הלך, כל כך רצינו ולא הצלחנו גם מול 10 שחקנים של אשדוד", אמר הקשר משה לוגסי בסיום המשחק. "אני חושב שאנחנו בתקופה טובה, גם שאר השחקנים אומרים את זה. לא הצלחנו לכבוש מול 10 שחקנים, אבל זה לא אומר שלא שיחקנו טוב. ננסה לתקן את זה בשבוע הבא כי תמיד יש מה לתקן. נמשיך להילחם על כרטיס לאירופה עד סיום העונה, כל עוד יהיה לנו סיכוי מתמטי לזכות בכרטיס לאירופה נמשיך להילחם. עכשיו יש סיכוי ואנחנו רוצים את זה".

הקשר הצעיר, שהוחלף במחצית השנייה כי לא חש בטוב, נשאל איך לדעתו התרשם ג'ורדי קרויף מהקבוצה והשיב: "אני חושב שקרויף התרשם לטובה מהקבוצה. רצינו מאוד וחזרנו מפיגור והראנו אופי. אני לא זה שישפוט או יחליט. הוא יעשה את מה שהוא יחליט לעשות". לוגסי נשאל האם לקרויף יש הרבה עבודה לקראת העונה הבאה והשיב: "אני חושב שכן".

צפו בתקציר ה-1:1 בין אשדוד ומכבי תל אביב

ניר לוין: "ניתן לג'ורדי קרויף את כל המידע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully