וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "צריך לשאול את ג'ורדי איך הוא התרשם"

14.4.2012 / 19:30

ג'ורדי קרויף ראה את מכבי ת"א מוציאה נקודה באשדוד, ניר לוין: "ניתן לו את כל המידע". ההולנדי יוצג רשמית (14:00)

אתר רשמי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב לא הצליחה להרשים הערב (שבת) את המנהל המקצועי החדש שלה ג'ורדי קרויף, שיוצג מחר בשעה 14:00 בצהריים לתקשורת בקרית שלום במסיבת עיתונאים רשמית. הצהובים, שעוד מפנטזים על הופעה בעונה הבאה באירופה, איכזבו באיצטדיון הי"א וסיימו רק ב-1:1 אחרי שרוג'רס קולה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-18, ומואנס דאבור איזן כעבור 20 דקות אחרי בישול גדול של אלירן עטר. 11 דקות לסיום, אשדוד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעופר ורטה נכנס בגסות ברגליו של מוסא קונאטה, וראה את הכרטיס האדום, למורת רוחו של יוסי מזרחי.

אלברמן: "יהיה מספיק זמן להתעסק בג'ורדי קרויף"

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין סיפר על אכזבתו בסיום, ואמר: "אנחנו מאוכזבים גם מהעובדה ששיחקנו ביתרון מספרי וגם מכך שהיינו טובים יותר ולא ניצלנו את זה. העובדה שיצאנו מפיגור זה בסדר, אבל לא יצרנו מספיק מצבים ולא כבשנו את השער שהיינו צריכים. עשינו את הכל היום כדי לנסות ולהשיג את שלוש הנקודות, כולל מערך התקפי ובוודאי אחרי ששיחקנו מול עשרה שחקנים. זו התוצאה, לא ייצרנו מצבים כדי שנגיד שפספסנו בגדול. השליטה במרכז השדה לא באה לידי ביטוי במצבים".

לוין גם נשאל מהי לדעתו התרשמותו של ג'ורדי קרויף מהקבוצה, וסירב להשיב ישירות: "צריך לשאול את ג'ורדי איך הוא התרשם. הוא ראה את המשחק, וניתן לו את כל האינפורמציה שהוא צריך. אנחנו נתכונן למשחק הבא". המאמן גם נשאל אם הוא חושב על אפשרות שיישאר כמאמן הקבוצה, ואמר: "אני לא עוסק בעתידי לעונה הבאה, אלא במשחק הבא מול מכבי נתניה. אני מתעסק בלסיים את העונה הזו איפה שאנחנו צריכים להיות".

אכזבה גם ניכרה על פניו של הקשר גל אלברמן, שקיווה להשיג ניצחון שני ברציפות, ואמר: "היה לנו משחק חשוב בשביל המטרות שנותרו לנו. אלה היו שלוש נקודות חשובות שיכולנו להשיג, ואנחנו מאוד מאוכזבים שלא ניצחנו". על צירופו של ג'ורדי קרויף לצוות המקצועי, אמר הקשר: "יהיה מספיק זמן להתעסק בג'ורדי קרויף, מאוד חשוב לנו לסיים באחד מהמקומות הראשונים כדי להגיע לאירופה". לגבי עתידו סירב אלברמן להתייחס, ואמר: "אני מסיים את החוזה בסוף השנה, ועד סיום החוזה אני נתון כל כולי למכבי תל אביב".

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, היה עצבני מאוד בסיום בעקבות ההרחקה של ורטה, ואמר: "אם היינו משחקים חכם, היינו מנצחים. למעט השער מהטעות שלנו, מכבי לא הגיעה להזדמנויות. במחצית השנייה היינו צריכים לצאת הרבה יותר מהר, וכרגיל שבוע אחר שבוע באים ומרחיקים לנו. זה נמאס מה שקורה".

עידן שריקי, שבישל את השער לקולה, אמר: "שיחקנו מצוין במחצית הראשונה וחבל על שער השוויון שספגנו. אני חושב שתיקו משקף". שריקי התייחס גם לדברים שאמר מאמנו על טעויות השיפוט, ואמר: "אם יוסי אמר, הוא יודע על מה הוא מדבר ואני לא כאן בכדי לדבר על השופטים. הם שורקים מה שהם רואים וזה לא מעניין אותי כרגע".

החלוץ גם התייחס לחוסר ההצלחה של אשדוד במחזורים האחרונים, ואמר: "אני לא חושב שאנחנו בתקופה לא טובה כי השבוע עלינו לחצי גמר גביע. בליגה קבוצות למדו אותנו וסוגרות אותנו בצורה טובה. נצטרך להתמודד עם זה. יש לנו עוד שני משחקי ליגה עד חצי הגמר, נשתדל לקחת כמה שיותר נקודות כדי להגיע מוכנים לחצי גמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully