וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1

ג'ורדי קרויף הגיע כדי להתרשם מקבוצתו החדשה, אבל הצהובים לא סיפקו משחק טוב. קולה כבש (18), דאבור איזן (38). ורטה הורחק

ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף עדיין לא יודע בדיוק לאן הוא הגיע, אבל התרשמות ראשונה הוא הצליח לקבל הערב (שבת) באיצטדיון הי"א באשדוד, כשמכבי תל אביב התארחה בעוד קרב בניסיונה להגיע לאירופה בעונה הבאה מול מ.ס. אשדוד, שהסתיים ב-1:1. הצהובים קיוו לשחזר את היכולת מלפני הפגרה מול בני סכנין, אבל לא הצליחו להרשים יותר מדי במשחק שבו הם הגיעו למעט הזדמנויות. אשדוד ממשיכה לסגור את הפלייאוף התחתון ומשלימה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
הרבה עבודה מחכה לו. ג'ורדי קרויף עם מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

דווקא מכבי תל אביב הגיעה לאיצטדיון עם הרבה התלהבות להראות למנהל המקצועי החדש שמונה השבוע שלקבוצה יש בסיס טוב. מואנס דאבור, ברק יצחקי ואלירן עטר פתחו בחלק הקדמי וסיפקו כמה הזדמנויות טובות, אבל דווקא רוג'רס קולה (דקה 18) הוא זה שניצל מהלך התקפי יפה תוצרת אשדוד אחרי בישול מצוין של עידן שריקי כדי לעלות ליתרון. אלא שאשדוד, שקיוותה להמשיך את היכולת מאמצע השבוע בגביע המדינה מול מכבי פתח תקוה, פשוט הלכה לישון.

אלירן עטר ניצל את התנומה האשדודית כדי להראות מה הוא יודע עם פעולה גדולה בדקה ה-38 אחרי חילוץ כדור מישראל ראש. הקשר-חלוץ המצוין מצא את מואנס דאבור, שהמשיך כדור פנימה כדי להשוות את התוצאה. הצהובים הגיעו לכמה הזדמנויות, אבל לא היו תכליתיים בחלק הקדמי, וגם הרחקה בדקה ה-79 של עופר ורטה לא הציתה את ההתלהבות אצל הצהובים, שגם בהרכב סופר התקפי לא הצליחו לכבוש שער נוסף. כעת המרחק שלהם מאירופה הולך וגדל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רוג'רס קולה שחקן מ.ס. אשדוד עם עופר ורטה. ברני ארדוב
שיתוף פעולה מצוין עם שריקי. רוג'רס קולה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 14 - כדור עומק מצוין לברק יצחקי הביא ליציאה רעה של אופיר מרציאנו, אבל חלוץ מכבי תל אביב, שהקפיץ את הכדור, פספס את המסגרת.

דקה 18 - גול! אשדוד לא הגיעה לשום הזדמנות בדקות הראשונות, אבל אז הגיע שיתוף פעולה בין רוג'רס קולה לעידן שריקי, כאשר דאבל פס בין הקשר ללחלוץ, הביא לכך שקולה חתך את ההגנה וחדר לרחבה, ומול גיא חיימוב בעט פנימה. 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 29 - פעולה יפה של דור מיכה בצד שמאל הסתיימה בהגבהה של הקשר למרכז הרחבה, אבל מואנס דאבור שהתמקם להמשיך, נגח לא מספיק טוב ומרציאנו הצליח להדוף

דקה 38 - גול! ישראל ראש התבלבל ואיבד כדור בסמוך לרחבה של אשדוד לאלירן עטר, והחלוץ ניצל זאת, גנב אותו והמשיך עם מסירה לכיוונו של מואנס דאבור, כשהקשר גלגל פנימה. 1:1.

דקה 50 - אדיר טובול התנייד באגף השמאלי והשאיר כדור למרכז אל דוד רביבו, והקשר בעט חזק, אך גיא חיימוב ירד מצוין וקלט.

דקה 60 - רוג'רס קולה ניסה להגיע לכדור שגיא חיימוב הקדים אותו, וביצע עליו עבירה. השופט אוראל גרינפלד לא ויתר והוציא כרטיס צהוב למבקיע השער לאשדוד.

דקה 66 - כדור קרן של אשדוד הוגבה למרכז הרחבה, ויא יא פטי שעלה לעזרת ההתקפה סיים עם נגיחה שנהדפה מקו השער על ידי חיימוב.

דקה 72 - התקפה מתפרצת של הצהובים הסתיימה עם כניסה לרחבה של דאבור כתוצאה ממסירה של עטר, אבל הבעיטה של דאבור לא הייתה מספיק חזקה, ומרציאנו הצליח להדוף לקרן.

דקה 79 - אדום! קונאטה התנהל בצד שמאל, ועופר ורטה עם כניסה מכוערת לרגליים שלו, השאיר אותו על הקרקע. השופט גרינפלד ללא היסוס שלף את הכרטיס האדום והשאיר את אשדוד עם עשרה שחקנים, למורת רוחו של יוסי מזרחי העצבני.

דקה 92 - אשדוד יצאה להתקפה מתפרצת כאשר כחלון מצא את קולה לבד, והחלוץ הבקיע מקרוב. הקוון הרים את הדגל לנבדל ופסל את השער, ובצדק.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול (גדי קינדה 62), אפה אמברוז, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו (בן בוטבול 81), עידן שריקי (תמיר כחלון 75), רוג'רס קולה.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי (רועי קהת 82), דור מיכה (רוברטו קולאוטי 84), ברק יצחקי (מוסא קונאטה 71), מואנס דאבור, אלירן עטר.

לדף המשחק

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי של מכבי תל אביב עם שחקן העבר חיים רביבו. רענן ברנובסקי
שיחקו בסלטה ויגו ב-1999. קרויף עם חיים רביבו באיצטדיון הי"א/רענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully