וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף ומיטש גולדהאר נחתו בישראל

14.4.2012 / 11:16

המנהל הספורטיבי של הצהובים יגיע עם הבעלים למשחק באשדוד. ההולנדי מעדיף מאמן זר, אבל רן בן שמעון עדיין מועמד

ג'ורדי קרויף ומיטש גולדהאר נחתו הבוקר (שבת) ביחד בישראל, לאחר שאתמול מונה ההולנדי למנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קרויף יגיע עם הבעלים למשחק של הצהובים מול מ.ס אשדוד הערב, ויוצג מחר בתפקידו החדש במסיבת עיתונאים.

לאחר הסיכום אמר אתמול קרויף לאתר הרשמי של המועדון: "האמון והבטחון שהמועדון הפגין כלפיי מחמיאים לי מאוד. מכבי הוא מועדון מיוחד עם מסורת מפוארת ואני משוכנע שבאמצעות עבודה קשה וקבלת החלטות נכונה נצליח לפתח כאן משהו שיעניק למועדון ולאוהדים תחושת גאווה".

אחרי שהשלימה את הבאתו של קרויף מא.א.ק לרנקה הקפריסאית לאחר ששילמה את סכום השחרור בחוזהו עם הקבוצה הקפריסאית, תתפנה מכבי תל אביב לסוגיית המאמן, כשהאופציה המועדפת על קרויף היא החתמת מאמן זר, אך גם מועמדותו של רן בן שמעון עדיין נמצאת על הפרק.

לגבי האריס מדוניאנין, הקשר הבוסני יחזור ארצה ביום שני, לאחר שסיים לרצות את עונש ההשעייה שלו. כזכור, מדוניאנין התאמן בתקופה האחרונה במדי קבוצתו לשעבר, אלקמאר, על מנת לשמור על כושר. ייתכן שכעת, לאחר מינויו של ג'ורדי קרויף, תיסלל הדרך להישארותו של הקשר במכבי תל אביב, למרות רצונו לעזוב. למדוניאנין חוזה לשנתיים נוספות בקרית שלום ובשלב זה לא נראה שבמכבי ימצאו קבוצה אירופאית שתסכים לשלם עבורו את הסכומים שראשי המועדון דורשים עבורו.

הערב: מכבי תל אביב מתארחת באשדוד (18:30, ספ' 1)

שחקני הצהובים מקווים: "לפחות שהמאמן יהיה ישראלי"

קרויף שוחרר מלרנקה וסגר כמנהל הספורטיבי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully