וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-מכבי ת"א: הרבה מה להוכיח

13.4.2012 / 16:24

בצל החדשות על קרויף, הצהובים ינסו להראות מה הם שווים. המארחת מקווה להמשיך את היכולת מהגביע (ש',17:30,ס'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטטיסטיקה

* מ.ס אשדוד, שעלתה השבוע לחצי גמר גביע המדינה, הוציאה רק שתי נקודות משבעת משחקי הליגה האחרונים וניצחה פעם אחת ב-12 משחקיה האחרונים בליגה.

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד היה 1:3 בסכנין בחודש דצמבר.

* אלירן עטר הבקיע שער בכל אחד מארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

* הצהובים ניצחו רק פעם אחת בחמשת הביקורים האחרונים שלהם באצטדיון הי"א במסגרת הליגה. זה קרה בעונה שעברה (1:2, מדוניאנין ועטר למכבי, משה אוחיון לאשדוד).

* למכבי תל אביב יש הכי הרבה הפסדים (12), מבין כל קבוצות הפלייאוף העליון.

* 40 שערים נכבשו ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. ממוצע של ארבעה שערים למשחק!

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

באשדוד ינסו להמשיך במומנטום החיובי מהגביע ולחזור למסלול הניצחונות גם בליגה, לאחר שבעה משחקים. במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק הביתי נגד הצהובים, על פניהם יחלפו במקרה של ניצחון, כאשר כל נקודה חשובה וקריטית בקרב הצמוד על מקום באירופה.

המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך שני שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בניצחון נגד מכבי פתח תקוה בגביע. אופיר מרציאנו ויאיא פטי, שסיימו לרצות עונשי הרחקה, ישובו להרכב על חשבונם של השוער רועי משפתי והקשר חאתם עבד אל חמיד שיסופסלו. בעקבות חזרתו של פטי להרכב, ישוב אפה אמברוז לתפקידו בקישור האחורי, לאחר שפתח כבלם בגביע. בן בוטבול וניר ביטון יפתחו יחד עם אמברוז בקישור האחורי, כאשר דוד רביבו הבלתי נלאה, יצטרף לעידן שריקי ורוג'רס קולה בחלק הקדמי.

מכבי תל אביב:

בצל ההודעה הרשמית על מינויו של ג'ורדי קרויף למנהל הספורטיבי של המועדון לעונה הבאה, קיימה הבוקר הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק באשדוד. על פי התרגול שנערך היום מסתמן שהמאמן ניר לוין יתן אשראי להרכב שפתח בניצחון נגד סכנין במחזור שעבר. ניבאלדו ושרן ייני יתופקדו כבלמים, כאשר משה לוגסי יפתח לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי. ברק יצחקי, דור מיכה, מואנס דאבור ואלירן עטר, יפתחו בחלק הקדמי. סאבו פאביצ'ביץ' לא יכלל בסגל.

"היו לנו דקות ממש טובות נגד סכנין", אמר הקפטן ברק יצחקי בהתייחסו למשחק הקודם בו פירקו הצהובים 2:5 את בני סכנין. "בשבת האחרונה הייתה פגרה ועכשיו אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק באשדוד, כי מצפה לנו שם קבוצה מאוד טובה ומאוד ביתית, קבוצה מאומנת שתעשה לנו חיים קשים".

יצחקי התייחס לעובדה שאשדוד מגיעה להתמודדות אחרי העפלה לחצי גמר הגביע: "אין ספק שמשחקי גביע יכולים לפעול לטובת קבוצה מסוימת. אשדוד ניצחו ועלו שלב בגביע וזה ייתן להם רוח גבית, אבל אנחנו צריכים להתסכל על מכבי תל אביב ועל המטרות שיש לנו העונה - להגיע לאירופה. אנחנו נצטרך לנצח באשדוד בכדי להשיג את המטרות האלה".

הקפטן נשאל האם הוא חושב בכנות שלמכבי תל אביב מגיע לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה והשיב: "אני חושב שכן, עם כל זה שהייתה שנה לנו לא כל כך מוצלחת, מגיע לנו להיות באירופה. פתחנו מצוין ואחר כך העניינים לא הסתדרו. עכשיו חזרנו לשחק כדורגל טוב ומעבר לזה רואים שהקבוצה רוצה ונלחמת. אם נשחק טוב על המגרש ושחקנים ייפלו על התחת, יגיעו הגולים".

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: אפה אמברוז

הקשר הניגרי הוא אחד הברומטרים החשובים במרכז המגרש של אשדוד העונה. אמברוז, יחד עם ניר ביטון, הציגו העונה את אחת מחוליות הקישור האחורי החזקות בליגה. מחר יתקלו השניים בגל אלברמן, שנמצא גם הוא בתקופה טובה ומעניין יהיה לראות מי יהיה הבוס במרכז השדה. אמברוז הוכיח בגביע שהוא גם יודע לכבוש שערים ואם יצליח להבקיע גם הפעם, זה יהיה בונוס ענק עבור קבוצתו.

מכבי תל אביב: גל אלברמן

הקשר האחורי הוא ככל הנראה היחיד מבין כל השחקנים שמסיימים חוזה העונה במכבי תל אביב שצפוי לקבל הצעה להארכת החוזה. הקשר שנמצא בכושר נפלא ומתחיל להזכיר את את ימיו הגדולים שהביאו אותו עד לחוזה בגרמניה, יפגוש בשבת את הקישור האחורי המצוין של אשדוד שמורכב מניר ביטון ואפה אמברוז שגם הם נמצאים בכושר מצוין. המאצ' אפ הזה במרכז המגרש עשוי להכריע את גורל ההתמודדות, כאשר המנצחת במשחק הזה תצבור נקודות יקרות בקרב על כרטיס לאירופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור, אלירן עטר.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully