וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב

ההולנדי ביקש מנהלת א.א.ק לרנקה לעזוב ונענה בחיוב. יוצג ביום א' בישראל ואמר: "נפתח משהו שיעניק תחושת גאווה לאוהדים"

ג'ורדי קרויף יהיה המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב החל מהעונה הבאה, כך הודיע היום בצהריים (שישי) המועדון. ממכבי נמסר כי זהו "צעד נוסף בדרך לבניית צוות מוביל ומערך שיקדמו ויישמו את הפילוסופיה ארוכת הטווח של הבעלים בנוגע לקידום שחקנים, סקאוטינג והחתמות, כמו גם אספקטים אחרים הנחוצים לבנייה וייצוב של מועדון כדי שיתמודד ברמות הגבוהות ביותר".

קרויף ינחת בישראל ויוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת. לאתר הרשמי של המועדון הוא אמר היום:"האמון והבטחון שהמועדון הפגין כלפיי מחמיאים לי מאוד. מכבי הוא מועדון מיוחד עם מסורת מפוארת ואני משוכנע שבאמצעות עבודה קשה וקבלת החלטות נכונה נצליח לפתח כאן משהו שיעניק למועדון ולאוהדים תחושת גאווה".

ההודעה הרשמית של הצהובים מגיעה אחרי שהבוקר פורסם בוואלה! ספורט כי קרויף סגר את כל תנאיו במכבי תל אביב והוא צפוי לשמש כמנהל הספורטיבי של המועדון בעונה הבאה. א.א.ק לרנקה, קבוצתו הנוכחית של ההולנדי, פרסמה הודעה לפיה קרויף לא ימשיך במועדון בעונה הבאה לבקשתו: "א.א.ק מודיעה שהמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ביקש לעזוב לקבוצה זרה בעונה הבאה... עשינו את כל המאמצים לשכנעו להישאר בתפקיד, אבל אי אפשר היה לשנות את דעתו ואנחנו מכבדים אותה".

לוואלה! ספורט נודע כי קרויף, שכאמור היה חתום על חוזה לעונה הבאה בקפריסין, החזיק בסעיף שחרור בגובה מאות אלפי יורו. אמש שוחח נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס עם ראשי לרנקה שנקבו בסכום וזה התחייב שמכבי תל אביב תעמוד בו. כדי שהעסקה תהיה סגורה. כזכור, המגעים בין ההולנדי לצהובים התנהלו כבר תקופה ארוכה, במקביל להכחשות גורפות משני הצדדים.

קרויף הוא זה שאמור להחליט על מינוי מאמן לצהובים, כאשר ראוי להדגיש שבשנתיים בלרנקה הוא עבד עם צוות מקצועי מלא מהולנד. בעניין הזה, קרויף מעדיף את אופציית המאמן הזר גם במכבי תל אביב, אך במועדון לא פוסלים את מינויו של רן בן שמעון ששמו עלה על הפרק.

ג'ורדי קרויף: מברצלונה ועד לרנקה

קרויף בן ה-38 - בנו של שחקן העבר האגדי יוהאן קרויף - שיחק במחלקות הנוער של אייאקס וברצלונה ולאחר מכן שיחק בקבוצה הבוגרת של הקטלאנים. בהמשך עבר למנצ'סטר יונייטד שם שימש כשחקן רוטציה וכן שיחק בסלטה ויגו, אלאבס ואספניול הספרדיות ומטאלורג דונייצק האוקראינית. בעונת 2009/10 הוא חתם בפ.צ ואלטה המאלטזית ושם שימש כשחקן וכעוזר מאמן. ב-2010 קיבל את משרת המנהל הספורטיבי של א.א.ק לרנקה.

קרויף הנחית בקפריסין צוות מקצועי הולנדי שכלל את טון קאנן כמאמן ובאמצעות ההשפעה והקשרים שלו הצליח להחתים בקבוצה שחקנים כמו קווין הופלנד וטים דה קלר - לשעבר בנבחרת הולנד, אקס אתלטיק בילבאו אנדר מוריו, וגונסאלו גרסיה שהגיע לא.א.ק מכרונינגן ההולנדית.

תחת ניהולו המקצועי של קרויף, לרנקה הגיעה בעונה שעברה למקום הרביעי בקפריסין והעונה הפכה לקבוצה הראשונה מהאי שמגיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שהדיחה בשלבים המוקדמים בין היתר את רוזנבורג הנוברגית.

בדצמבר פרסמנו שמנהל ספורטיבי זר יצטרף למכבי תל אביב

במכבי תל אביב התלהבו מהמודל של קרויף וקאנן בלרנקה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully