וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מנהל מקצועי מחו"ל עשוי להצטרף

10.12.2011 / 21:59

מסתמן כי לוין יישאר מאמן עד תום העונה, גולדהאר מעדיף מנהל זר לצדו. המאמן אחרי ה-1:1 עם נתניה: "מתסכל, שיחקנו נכון"

מגד גוזני

ניר לוין פתח את דרכו הישנה-חדשה במכבי תל אביב הערב (שבת) עם תוצאת תיקו כואבת במיוחד, כאשר הצהובים סיימו ב-1:1 עם מכבי נתניה. מי שהחליף בשבוע שעבר את מוטי איוניר ראה את קבוצתו מציגה כדורגל לא רע בכלל במחצית השניה, עולה ליתרון 0:1 בטדי (זכר לעונש הרדיוס שקיבל המועדון לפני שבועיים), מחמיצה לא מעט, אך לבסוף גורמת לפנדל בתוספת הזמן. אחמד סבע המצוין כבש מהנקודה הלבנה וחילק את שלוש הנקודות בין שתי הקבוצות, והצהובים יקוו לחזור למסלול הנצחונות בשבוע הבא, כשיפגשו את הפועל פתח תקוה.

בנוגע לצוות המקצועי בקרית שלום, מסתמן כי מכבי תל אביב תביא מנהל ספורטיבי מחו"ל. ההעדפה של מיטש גולדהאר היא להביא מישהו מבחוץ ולא מהארץ, כשיש שניים-שלושה מועמדים איתם ינסו לסגור בקרוב. האופציה הכי הגיונית כרגע ניר לוין ימשיך עד סוף העונה, ואיתו מנהל מקצועי מחו"ל שיגיע בוודאות. גולדהאר לא יגיע למשחק בקייב בגלל עיסוקיו הפרטיים, אבל קיים סיכוי כי יגיע לישראל בתקופה הקרובה.

לוין: "כל עוד יבקשו ממני, אעשה את העבודה"

בינתיים בקבוצה מאוכזבים מהתיקו מול נתניה. "היה מעניין, מאתגר, אבל מאכזב", אמר ניר לוין עם תום המשחק. "עשינו דברים בצורה נכונה, אבל בסופו של דבר אנחנו יוצאים עם פנדל בתוספת הזמן וזה מאוד מתסכל. לא היה הרבה זמן לעבוד ולהכין, עסקנו בשיפורים קטנים. השחקנים מבינים את המצב של הקבוצה, משתדלים מאוד ולא היינו רחוקים מלקחת את שלוש הנקודות היום. התוצאה מאכזבת מאוד, אבל היו הרבה סימנים מעודדים במשחק לקראת העתיד".

כשנשאל אם יהיה מוכן להמשיך בתפקיד המאמן, השיב לוין: "אני איש המועדון, כל עוד יבקשו ממני אעשה את העבודה ואתרום את חלקי, כולל המשחק בקייב שיהיה המשימה הבאה שלנו. לאחר מכן נראה מה הלאה. ראו היום על הדשא שחקנים שרוצים ועוזרים אחד לשני. המצב שצויר לגבי חדר ההלבשה שלנו לא היה נכון, אנחנו לא מתעסקים בזה".

גל אלברמן, שקיבל הערב את חולצת ההרכב והשלים 90 דקות, הוסיף: "זה הכי מאכזב שיש, אבל אין מה לעשות, ממשיכים למשחק הבא. כמו שניר אמר, אני חושב שהיו הרבה דברים חיוביים היום. גם בזמנים הפחות טובים האמנתי שיהיה טוב, ועכשיו אני צריך להוכיח את עצמי".

מנגד, מאמן מכבי נתניה ראובן עטר לא התכחש לכך שלקבוצתו לא הגיע הערב יותר מנקודה: "אני יוצא מרוצה כי חזרנו מפיגור. מכבי תל אביב מאוד הקשתה על השחקנים שלנו, היו מאבקים קשים במרכז השדה ולא היה משחק טוב. אני שמח על הלחימה של השחקנים שהשיגו את הנקודה, ליותר מזה לא היינו ראויים. בשלושת המשחקים האחרונים שלא ניצחנו היו גם שני משחקי חוץ, בסכנין והערב שהשגנו תוצאות תיקו. אני לא מודאג, סיימנו סיבוב עם 23 נקודות וזה שיפור לעומת ה-19 בעונה שעברה. אני מקווה שנחזור על זה בסיבוב השני".

כמעט, רק כמעט: מכבי ת"א סיימה ב-1:1 מול מכבי נתניה
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully