וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

קהת המחליף העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-80, אלא שהקבוצה של עטר קיבלה פנדל בתוספת הזמן וסבע השווה

ניר לוין נכנס בתחילת השבוע החולף למצב לא פשוט כלל אותו הוא מכיר היטב, כשהחליף את מוטי איוניר כמאמנה החדש של מכבי תל אביב השוקעת. הערב (שבת) בוודאי קיווה המאמן הזמני החדש-ישן לבכורה מחודשת קצת יותר מתוקה, אך חצי הכוס המלאה מה-1:1 הדרמטי של הצהובים עם מכבי נתניה הוא שרצף של ארבעה הפסדי ליגה סוף סוף נקטע לו. במצב הנוכחי של הצהובים, גם זה משהו.

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין. מגד גוזני
הרסו לו את הבכורה בשניות האחרונות. ניר לוין/מגד גוזני

לוין לא ביצע מהפכות של ממש בהרכב הראשון, אך כן העלה הרכב התקפי שכלל את ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי. מתוכם, יצחקי היה הפעלתן ביותר, בעוד צמד חבריו להתקפה היו חלשים. קולאוטי הוחלף בפתיחת המחצית על ידי מוסא קונאטה, שבהחלט הכניס רוח חדשה לצהובים, אך בדומה לשאר שחקני החלק הקדמי של מכבי תל אביב - גם הוא לא היה מדויק מספיק. בסופו של דבר, זה עלה למכבי תל אביב ביוקר, כששער בודד ויפה כשלעצמו של רועי קהת לא הספיק.

הצהובים היו טובים יותר למשך מרבית שלבי המשחק, שהתקיים בטדי בשל עונש הרדיוס שספגה מכבי תל אביב לפני השבועיים. נתניה, מצידה, הגיעה כדי להתגונן וסבלה מיכולת חלשה של מרבית שחקני ההתקפה שלה, וניצלה בעור שיניה מהפסד נוסף שהיה מעמיק את המשבר המסוים שעובר על ראובן עטר ושחקניו. פנדל דרמטי במיוחד שקיבלו הצהובים, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, סידר לנתנייתים נקודה לא צודקת במיוחד אבל מאוד מתוקה.

ימים יגידו האם חילופי המאמנים אכן יושיעו את מכבי תל אביב, ואוהדיה אולי יוכלו לשאוב נחמדה מסוימת מסדר המשחקים של המועדון בשבועות הקרובים.הפועל פתח תקוה, מ.ס. אשדוד, הפועל ראשון לציון, עירוני רמת השרון והפועל באר שבע ממתינות לצהובים במחזורים הבאים, ובין אם לוין יהיה זה שיעמוד על הקווים או שמא יהיה זה מאמן אחר - ברור לגמרי כי אם מכבי תל אביב רוצה לשוב לצמרת, היא לא יכולה להרשות לעצמה לשמוט נקודות נוספות.

שחקן מכבי תל אביב רועי קהת חוגג עם חבריו. מגד גוזני
חגגו מוקדם מדי. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 12 - אחרי פתיחת משחק חלשה מצד שתי הקבוצות, סוף סוף הזדמנות ראשונה: רוברטו קולאוטי ניסה להחזיר כדור אחורה ממרכז המגרש, אלא שדווקא אחמד סבע שעט על המציאה, ניצל את האיטיות של שרן ייני והגיע לבדו מול ברק לוי. למזלם של הצהובים החלוץ מעד ובעט חלש החוצה.

דקה 19 - הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב. גיז'רמו ישראלביץ' הקפיץ כדור גדול לברק יצחקי, ומחמישה מטרים וזווית קשה בעט החלוץ כדור חזק לרשת החיצונית.

דקה 42 - אלירן עטר הגביהה כדור קרן מצד שמאל, קולאוטי עלה היטב אך נגח חלש, מחוץ למסגרת.

דקה 44 - משה לוגסי הכניס כדור עומק טוב לברק יצחקי ממחצית המגרש, החלוץ התקדם והימר על בעיטה מ-20 מטרים, אך שלח אותה גבוה מעל השער.

דקה 51 - ההזדמנות הגדולה ביותר במשחק עד כה: ברק יצחקי שלח כדור רוחב מאגף ימין, בן הרוש פספס וקונאטה שפשף את הכדור בלבד מרחק שלושה מטרים מהשער ואפשר לאדרי לקלוט.

דקה 56 - יצחקי השתחרר היטב והכניס כדור לקונאטה, שנכנס לרחבה, בעט מזווית קשה וסחט הדיפה של אדרי לקרן.

דקה 79 - שוב קונאטה לא מספיק מדויק: הפעם החלוץ הצעיר התרומם ראשון לבעיטה חופשית של יצחקי, אך נגח מעל השער.

דקה 80 - גול! הצהובים המשיכו לשלוט, וסוף סוף מצאו את הרשת. נתניה לא הצליחה להרחיק את הכדור, מהחלק המסוכן שלה, ורועי קהת המחליף שהצטרף מאחור בעט כדור חזק ושטוח מ-18 מטרים, ישר אל הפינה של אדרי חסר האונים. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 90 - רוברטו פונצ'ץ המחליף הכניס יופי של מסירה לאלירן עטר, שהטעה מצוין את עמרי בן הרוש אך בעט אל גופו של אמיר אדרי. החמצה גדולה.

דקה 90+3 - גול! טיבארנו פינאס פרץ מצוין ובעט, הכדור פגע בידי של שרן ייני והשופט הצביע אל הנקודה הלבנה. אחמד סבע בעט את הפנדל חזק אל הרשת העליונה, חגג כיבוש מספר 11 העונה בליגה, והעניק לקבוצתו נקודה מתוקה ודרמטית.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שירן ייני, סאבו פאביצ'ביץ', קלמי סבן, גל אלברמן, משה לוגסי (רועי קהת, 65), גיז'רמו ישראלביץ' (רוברטו פונצ'ץ, 88), אלירן עטר, ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי (מוסא קונאטה, 46).

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי (חסיב אבו רוקון, 90), עמרי בן הרוש, טיבארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי (מוחמד כליבאת, 46), אחמד סבע.

לדף המשחק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully