וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "נקווה שלפחות המאמן שיביאו יהיה ישראלי"

13.4.2012 / 13:17

רגשות מעורבים בקבוצה לאחר מינוי קרויף. סוכן בכיר: "ייקח לו שנתיים להצליח". נשיא לרנקה: "תנו לו לעבוד". מדוניאנין יישאר?

מכבי תל אביב קמה לבוקר חדש, כאשר במועדון הודיעו באופן רשמי על מינויו של ג'ורדי קרויף לתפקיד המנהל הספורטיבי החל מהעונה הבאה. כעת בקבוצה יתפנו כעת להשלים את הצוות המקצועי, בתיאום מלא עם קרויף כמובן. יש לציין שקרויף, ששימש בתפקיד זהה בא.א.ק לרנקה בשנתיים האחרונות, מינה בקבוצה הקפריסאית אנשי מקצוע רבים מהולנד.

שחקני הקבוצה קיבלו היום את ההודעה על מינויו של קרויף מהמאמן ניר לוין, שכינס אותם בסיום האימון ובישר להם על המנהל הספורטיבי החדש שמונה למועדון. שחקנים במועדון קיבלו ברגשות מעורבים את ההודעה. "אין לי מושג אם זה טוב או לא", אמר אחד השחקנים בתגובה להודעה. "הוא מגיע מהכדורגל האירופאי, אבל השאלה היא כמה זמן יקח לו להבין מה קורה אצלנו. כבר ראינו מאמנים זרים שהגיעו לישראל ולא ממש הצליחו, נקווה שהפעם זה יהיה שונה. נחכה לשמוע מי יהיה המאמן ואולי כדאי שלפחות המאמן יהיה ישראלי, כדאי שלא יהיה כאן צוות שכולו מורכב מזרים", הוסיף השחקן. שחקן נוסף בקבוצה אמר: "באופן אישי הייתי מעדיף שיהיה כאן ישראלי. אני מקווה שלפחות המאמן יהיה ישראלי".

סוכן שחקנים קרואטי, מהבכירים בשוק האירופאי, שמכיר את הנעשה בקרית שלום, הגיב על מינויו של קרויף ואמר לוואלה! ספורט: "חייבים לתת לקרויף זמן. אם לא תהיה סבלנות כלפיו, אין לו סיכוי להצליח. ייקח לו זמן להכניס סדר ומשמעת למועדון הזה. צריך לזכור שמדובר במועדון שהחליף שלושה מאמנים בשנתיים וחצי, וזה לא מראה על יציבות במערכת. יש במכבי תל אביב שינויים כל הזמן. זה נראה שהמערכת הזו עדין לא מוכנה בכדי להיות ברמות הגבוהות ביותר. ייקח לקרויף לפחות שנתיים ואז אולי הוא יצליח להביא שינוי. אם יביאו שחקנים טובים ואנשי מקצוע טובים למועדון לא מסודר, התוצאות ישארו דומות לעכשיו ואז כולם יהיו מאוכזבים שוב, גם ההנהלה ובעיקר האוהדים. קודם כל חייבים להכניס סדר ושיטתיות למועדון הזה. כי עד עכשיו, בכל עונה הלכו בדרך אחרת, ועובדה שזה לא עובד".

נשיא לרנקה, קוסטס מיכאלידיס, החמיא הבוקר לקרויף וסיפר לוואלה! ספורט: "קיבלנו בסערת רגשות את הבקשה של ג'ורדי להשתחרר, אבל הוא איש של קריירה. הוא עשה המון דברים טובים עבור מחלקת הכדורגל של א.א.ק. אם הוא מאמין שזה צריך להיות הצעד הבא שלו בקריירה, אנחנו לא נהיה אלו שנשים מכשול בדרכו". מיכאלידיס סיפר גם שלדעתו מכבי תל אביב תרוויח הרבה מאוד: "ג'ורדי הוא איש הכדורגל הכי טוב שפגשתי בחיי. מדובר בג'נטלמן אמיתי, איש אמין מאוד, מקצוען, באדם פנטסטי - רק שייתנו לו לעבוד ולא יתערבו לו בעבודה - ואז הכל יהיה בסדר".

בתוך כך לוואלה! ספורט נודע כי הקשר הבוסני האריס מדוניאנין יחזור ארצה ביום שני, לאחר שסיים לרצות את עונש ההשעייה שלו. כזכור, מדוניאנין התאמן בתקופה האחרונה במדי קבוצתו לשעבר, אלקמאר, על מנת לשמור על כושר. ייתכן שכעת, לאחר מינויו של ג'ורדי קרויף, תיסלל הדרך להישארותו של הקשר במכבי תל אביב, למרות בלאגן שהיה איתו העונה ורצונו לעזוב. למדוניאנין חוזה לשנתיים נוספות בקרית שלום ובשלב זה לא נראה שבמכבי ימצאו קבוצה אירופאית שתסכים לשלם עבורו את הסכומים שראשי המועדון דורשים עבורו.

רשמית: ג'ורדי קרויף הוא המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully