וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכל ברצלונה לזכות בכל זאת באליפות ספרד

עיתוני קטלוניה התעודדו מאיבוד הנקודות של ריאל, בונים על לוח המשחקים ועל תקדים ולנסיה, ומאמינים: "הקאמבק אפשרי"

שער השוויון הדרמטי של סנטי קאסורלה ממלאגה לרשת ריאל מדריד, העניק לפתע תקוות גדולות לברצלונה, דווקא אחרי שפפ גווארדיולה הצהיר כי זכייה באליפות היא בלתי אפשרית. הפער של ריאל מדריד עומד כעת על שמונה נקודות בלבד, ועיתוני קטלוניה מצאו לנכון להזכיר היום (שני) את האליפות של ולנסיה לפני שמונה שנים, אז ריאל החזיקה בשמונה נקודות יתרון במחזור ה-26 ובכל זאת הפסידה את התואר לטובת העטלפים.

"הקאמבק אפשרי", כתבו ב'אל מונדו דפורטיבו' אחרי שרצף 11 הניצחונות הרצופים של ריאל נקטע. "המחסום הפסיכולוגי נשבר בעזרת השער של קאסורלה". בכל העיתונים הגדולים הציגו את לוח המשחקים הצפוי עד סיום העונה, וסימנו בעיקר את ששת משחקי החוץ שנותרו לריאל מדריד.

מלבד הביקור בקאמפ נואו במחזור ה-35 (21-22 באפריל) לבלאנקוס יש משחק בוויאריאל ביום רביעי, מפגש ביתי מול ולנסיה בעוד כשבועיים ודרבי בוויסנטה קלדרון מול אתלטיקו מדריד שלושה ימים לאחר מכן. כמו כן, מצפים לריאל ביקורים באצטדיונים הקשים של אוסאסונה ואתלטיק בילבאו.

גם ב'מארקה', העיתון התומך בריאל מדריד, כבר החלו להשמיע קולות זהירים יותר. "לוח המשחקים לא פשוט כמו שנשמע תחילה. למרות מה שגווארדיולה אמר, אי אפשר לפסול אפשרות של קאמבק", כתב אמיליו קונטרראס. "הליגה עדיין פתוחה".

זה התרחיש האופטימלי עליו בונה ברצלונה, בהנחה כמובן שהיא תנצח את משחקיה:

8 באפריל: ריאל מדריד - ולנסיה. תיקו, הפער יורד לשש נקודות.

11 באפריל: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד. הפסד נדיר בדרבי, הפער צונח לשלוש.

22 באפריל - ברצלונה - ריאל מדריד. ניצחון נוסף של הבלאוגרנה בקלאסיקו, מהפך בפסגה.

חושבים שזה אכן אפשרי?

ויאריאל שוב החליפה מאמן

מי שיפגוש את ריאל מדריד ביום רביעי הוא מיגל אנחל לוטינה, שמונה היום למאמנה השלישי העונה של ויאריאל. הצוללת הצהובה הודיעה על פיטוריו של חוסה מולינה לאחר ההפסד 1:0 ללבנטה והעובדה כי הקבוצה עדיין מסובכת במאבקי התחתית (רק שלוש נקודות מעל הקו האדום). לוטינה אימן במשך ארבע השנים הקודמות את דפורטיבו לה קורוניה, עד אשר ירד איתה לליגה השנייה בסיום העונה שעברה. כעת הוא ינסה להציל את ויאריאל.

לוח המשחקים של ריאל מדריד עד תום העונה

אנשי ריאל מדריד דווקא משוכנעים: "הליגה סגורה"

גווארדיולה כבר הרים ידיים, השחקנים עדיין לא

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully