וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני אפילו לא קרוב לשיא שלי"

כוכב ברצלונה שוב משבח את גווארדיולה: "הוא לימד אותי טקטיקה, זה מה שהכי היה חסר לי". המאמן ויתר על האליפות?

ברצלונה גברה אמש (שבת) 0:2 על סביליה וצימקה את הפער מריאל מדריד בפסגה הספרדית לשבע נקודות (באופן זמני), אבל פפ גווארדיולה שוב מבהיר: האליפות הזאת כבר כנראה לא תהיה שלנו. צ'אבי כבש שער נפלא בבעיטת חופשית, ליאונל מסי הוסיף את השני במבצע יפהפה אחרי שעבר שחקן בין הרגליים והקפיץ נהדר מעל השוער.

הבוקר צוטט מסי בעיתון הסאן האנגלי, וסיפק מספר ציטוטים מעניינים. "אני משתפר ומתבגר משנה לשנה. היה לי מזל שהתחלתי לשחק בגיל צעיר ותמיד היו לי חברים טובים לקבוצה שעזרו לי לגדול. אפילו עכשיו אני חושב שיש לי עוד הרבה מה לתת. אני אפילו לא קרוב לשיא שלי, אני עדיין צריך ומתפתח כשחקן", אמר מסי. "תחת גווארדיולה למדתי לשחק יותר טקטי, וזה מה שהכי הייתי צריך. למדתי לעצור לרגע על כר הדשא ולחשוב כשהכדור לא אצלנו, וזה הופך אותנו לקבוצה טובה יותר כשהוא כן אצלנו".

פפ גווארדיולה כמובן לא יכול היה שלא לשבח את מסי על ההצגה אמש: "הוא תמיד במצב לייצר שערים", אמר, וחזר על ההילולים שכבר אמר בעבר על הארגנטינאי: "אנחנו בני מזל לאמן אותו, השחקנים שמחים לשחק אותו, והאוהדים נהנים לצפות בו".

למרות הניצחון הנאה אמש, המאמן כבר מתרכז בליגת האלופות. "אנחנו מנסים לעשות את העבודה שלנו", אמר גווארדיולה בסיום, "אבל אני לא חושב שזה אפשרי. יש לנו יריבה (ריאל מדריד) שהיא מאוד טובה, והיא השיגה תוצאות יותר טובות מאיתנו. אנחנו שמחים לצאת עם ניצחון ממגרש חוץ קשה כמו זה. המשחק היה פתוח עד הסוף עבור סביליה, והיא יכלה לכבוש. מנגד, גם אנחנו הגענו להרבה מצבים, ולשוער שלה פאלופ היה משחק מצוין".

ג'רארד פיקה ניסה לשדר רוח לוחמנית יותר, ואמר בסיום ש"אנחנו עשינו את העבודה שלנו, עכשיו נחכה למשחק של מחר. לפחות הם (ריאל) יודעים שאנחנו מאחוריהם ושאנחנו עדיין בקרב".

סגן נשיא ברצלונה קרלס וילארובי התייחס להמשך חוזהו של המאמן גווארדיולה. "המאמן הזה החיה מחדש את הרוח של ברצלונה", אמר סגן הנשיא, "חידוש החוזה תלוי רק בו. הוא יקבל כמה זמן שירצה, הוא הרוויח את זה ביושר".

מסי הקפיץ, צ'אבי הפציץ, ברצלונה ניצחה את סביליה

הערב ריאל מדריד נגד מלאגה (22:30, ספורט 5), מוריניו תומך באבידל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully