וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה גברה 0:2 על סביליה

צ'אבי סובב כדור חופשי נפלא לחיבורים, מסי הוסיף שער כמו שרק הוא יודע והפער מריאל מדריד שוב ירד לשבע נקודות בלבד

שמינית גמר ליגת האלופות והליגה האירופית כבר מאחורינו וה'לה ליגה' ממשיכה להוכיח את כוחה עם לא פחות מחמש נציגות בין 16 המשתתפות האחרונות במפעלים האירופים העונה, יותר מכל מדינה אחרת. אחת מאותן חמש נציגות, אלופת אירופה המכהנת ברצלונה, יצאה היום (שבת) למשחק חוץ לא פשוט בכלל ברמון סאנצ'ז פיחואן בסביליה, אבל שערים נפלאים של צ'אבי וליאונל מסי סידרו לה 0:2 ענק. הפער מריאל מדריד, שתשחק מחר, צומק שוב לשבע.

סביליה - ברצלונה 2:0

כמה חששו בברצלונה מהמשחק ברמון סאנצ'ז פיחואן, אצטדיון בו לא ניצחו בשני הביקורים האחרונים שלהם. הקטאלנים, שעדיין לא התייאשו מהמרדף אחרי ריאל מדריד, קיוו לנצח משחק שביעי ברציפות. המקומיים לעומת זאת, רצו לשחזר את ההפתעה הגדולה שחוללו בסיבוב הראשון, אז היו לקבוצת הליגה היחידה העונה שיצאה מהנואו קאמפ ללא כדור ברשת ועם נקודה בכיס. זה נגמר כמו שציפיתם.

יחד עם המאמן החדש מיצ'ל, כוכב ריאל בעבר, שהביא התעוררות לעונה המאכזבת של סביליה מאז נטל את המושכות לפני כחודש, האמינו המארחים שזה אכן יכול לקרות, אבל כשבברצלונה כל אחד עושה את מה שהוא יודע הכי טוב, כנראה שפשוט אי אפשר לעצור את הקבוצה של פפ גווארדיולה.

ברצלונה הגיעה למשחק לאחר החדשות הרעות בדבר השתלת הכבד שמגנה השמאלי אריק אבידל ייאלץ לעבור בשבועות הקרובים, אבל האורחים שמו את הבעיות בצד ושלטו בעניינים מהרגע הראשון. זה התחיל עם כדור חופשי מושלם של צ'אבי, שסובב בדקה ה-18 באומנות כדור לחיבורים, שלאנדרס פאלופ לא היה שום סיכוי לעצור. יופי של שער.

שבע דקות בלבד חלפו וליאונל מסי, שלא מפסיק לכבוש, סגר עניין עם שער מדהים וטיפוסי. דאבל פס עם אנדרס אינייסטה הסתיים בהשחלת הכדור בין רגליו של הבלם ההמום אמיר ספאיק ומשם הקפצה קטלנית פנימה, 0:2. אומנם כבר התרגלנו לביצועים של הארגנטינאי, ובכל זאת - איזה שער יפהפה. סביליה ניסתה לחזור למשחק, אבל זה לא הלך והפער שוב עומד על שבע נקודות.

משחקים נוספים:

גרנאדה - ספורטינג חיחון 1:2
לגראנדה: קרלוס מרטינס (3), גילרמה סקיירה (24). לחיחון: אדריאן קולונגה (90)

סראגוסה - אוסאסונה 1:1
לסראגוסה: הלדר פוסטיגה (86). לאוסאסונה: רוורסיו (88)

חטאפה - סוסיאדד 0:1
לחטאפה: איניגו מרטינס (עצמי, 81)

ראיו וייקאנו - בטיס 0:3
לראיו: אמיליאנו ארמנטרוס (51), דייגו קוסטה (78), ראול טאמודו (90).

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully