וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אריק אבידל יעבור השתלת כבד

המגן ייאלץ להיאבק שוב על בריאותו. פויול: "חדשות קשות", פיקה: "מאמין שתחזור". קסיאס: "הראש כולו נתון לחברי"

בשורה קשה לברצלונה, אוהדיה ולמעשה לכל חובבי הכדורגל. אריק אבידל בן ה-32, מגנם השמאלי הצרפתי של הקטאלנים, שעבר בדיוק לפני שנה ניתוח בכבד בשל גידול סרטני שהתגלה אצלו, ייאלץ לעבור בשבועות הקרובים השתלת כבד, כך מסר הצוות הרפואי של אלופת אירופה.

בהצהרה שהוציא המועדון נאמר שההשתלה תיערך בשל אופי התפתחות המצב הרפואי של אבידל ונמסר שם כי "ההשתלה היא אופציה שנלקחה בחשבון מאז תחילת הטיפול לפני שנה. לפי רצון השחקן, המועדון מבקש לכבד את פרטיותו של אבידל".

כזכור, לפני כשנה נתגלה גידול בכבד של המגן והוא נכנס לניתוח להסרתו, ניתוח שהוכתר כהצלחה. אבידל החמיץ כחודש וחצי מהעונה שעברה, אולם שב למגרשים בדיוק בזמן למשחק הגומלין מול ריאל מדריד בליגת האלופות, בסיומו העפילה ברצלונה לגמר המפעל. אבידל שותף גם בגמר מול מנצ'סטר יונייטד, אותו ניצחה ברצלונה 1:3.

התגובות לנושא לא איחרו לבוא. קפטן ברצלונה קרלס פויול אמר: "הידיעה הזו היא מכה, זו הפתעה לא נעימה. הוא אמיץ וזה מה שהכי חשוב, הוא גרם לנו להיות אמיצים. אבידל חזק מאוד, הוא הוכיח את זה בעונה שעברה. אנחנו רוצים לשלוח לו את כל הכוח שיש לנו, אני בטוח שהוא יהיה בסדר".

פויול המשיך ואמר: "אלה חדשות קשות, שמשפיעות על כל חדר ההלבשה שלנו. אנחנו לצידו ולצד המשפחה שלו. יש דברים חשובים יותר מהכדורגל, הכי חשובה זו הבריאות. הוא תמיד איתנו. לפני שיצאנו לאימון, גווארדיולה סיפר לנו על הנושא ודיברנו עם אריק, אבל מה שנאמר שם יישאר בינינו כמובן".

ג'ראר פיקה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מאמין שתחזור כמו תמיד, מאחל לך את כל הטוב שבעולם! אתה מהווה דוגמה לכולנו". חלוץ בארסה דויד וייה הוסיף: "מוסר את כל כוחותי לאבידל! הוא יתאושש מזה! אתה בחור חזק. הכל יילך לטובתך. אנחנו צריכים אותך בקבוצה". קשר ברצלונה אנדרס אינייסטה אמר: "אבי, אנחנו מאמינים שאתה תנצח. אתה לא לבד".

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס מסר: "הראש כולו נתון עם עמיתי. לא משנה צבע החולצה, כל מה שמשנה הוא האדם. אני שולח הרבה כוח לאבידל". שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה הוסיף: "שולח את כל הכוחות שבעולם לאריק, הוא דוגמה להחלמה והתאוששות. מקווה לראות אותך בקרוב בכדורגל!".

ריקי רוביו, רכז מינסוטה שנפצע בעצמו וגמר את העונה לאחרונה, אמר: "הפציעה שלי נראית מצחיקה כרגע. אבידל הוא דוגמה למאבק והתאוששות. מאמינים שתצליח לצאת מזה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully