וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 מול מלאגה

שער מדהים של קאסורלה בתוספת הזמן קבע חלוקת נקודות בברנבאו. בנזמה כבש לבלאנקוס, הפער בפסגה הצטמק ל-8

אחרי ההצלחה הספרדית בזירה האירופית והגרלת רבעי הגמר בליגת האלופות ובליגה האירופית, חזרו גיבורי השבוע אל הליגה.

ריאל מדריד סיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב במיוחד מול מלאגה והאקס מנואל פלגריני ועכשיו הפער בצמרת עומד "רק" על שמונה נקודות. עוד לפני הפתיעה מאיורקה את אתלטיקו מדריד עם 1:2, בו הדף דודו אוואט פנדל, ורוברטו סולדאדו כבש שלושער ב-0:3 של ולנסיה בבילבאו.

ריאל מדריד - מלאגה 0:1

מי היה מאמין? כמה חוסר מזל היה לבלאנקוס הערב. ריאל מדריד הובילה לאורך כל שלבי המשחק, אך ספגה שער שוויון עמוק בתוספת הזמן לאחר כדור חופשי אדיר של סנטי קאסולה מ-25 מטר לחיבורים, שקבע חלוקת נקודות מפתיעה במיוחד בסנטיאגו ברנבאו וקטע רצף של 11 ניצחונות ליגה רצופים של סגנית האלופה. יחד עם זאת, למרות איבוד הנקודות, ריאל הגדילה את הפער מברצלונה השנייה לשמונה נקודות.

הבלאנקוס עלו ליתרון בדקה ה-35 כשהגבהה של כריסטיאנו רונאלדו מצאה את קארים בנזמה לאחר שגיאה קשה של שוער מלאגה ווילפרדו קבאיירו והחלוץ הצרפתי נגח מול שער ריק פנימה את ה-0:1. ריאל המשיכה להגיע להרבה יותר מצבים ואינספור בעיטות לשער, אבל ספגה בדקה ה-90 בבעיטה חופשית אדירה של סנטי קאסורלה הנהדר מ-25 מטר היישר לחיבורים של איקר קסיאס וקבע חלוקת נקודות מפתיעה במיוחד.

מאיורקה - אתלטיקו מדריד 1:2

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד השיגה ניצחון יקר לקרבות ההישרדות שלה דווקא מול הקולצ'ונרוס הלוהטים. אתלטי, שניצחה אשתקד בפאלמה לראשונה מזה שבע שנים, חזרה הפעם ללא נקודות והתרחקה מהמקום שמוביל לליגה האירופית.

המקומיים, עם תומר חמד שפתח בהרכב ושיחק 55 דקות, עלו ליתרון כפול משער עצמי של דייגו גודין בדקה ה-47 ושער נוסף של פריירה בדקה ה-49. בדקה ה-52 הציל איבן ראמיס מהקו בעזרת ידו וספג כרטיס אדום, אבל אוואט הציל את הפנדל שבעט רדאמל פלקאו, שהצליח רק לצמק בדקה ה-66.

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 3:0

שתיים משלוש הנציגות הספרדיות ברבע גמר הליגה האירופית התעמתו בסן מאמס, אבל בילבאו ירדה במהירות לקרקע אחרי הניצחון הגדול על מנצ'סטר יונייטד והובסה בהרכב חסר מול השלישית בטבלה. רוברטו סולדאדו פתח בחגיגה עם הראשון שלו בדקה ה-41, הוסיף את השני בדקה ה-57, ואחרי שאנדוני איראולה המקומי הורחק בדקה ה-67, התכבד סולדאדו להשלים שלושער בפנדל מוצלח בדקה ה-85.


משחק נוסף:

לבאנטה - ויאריאל 0:1
ללבאנטה: רובין סוארס (90)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully