וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הגיעו לנו פנדלים". בוטרגניו: "הליגה סגורה"

ריאל מדריד איבדה נקודות נדירות מול מלאגה, המאמן מוריניו שוב מאשים את השופט, המנהל בוטרגניו מרגיע: "הפער עדיין נוח"

ריאל מדריד איבדה אמש (ראשון) נקודות נדירות בליגה הספרדית, כשסיימה ב-1:1 מאכזב מבחינתה מול מלאגה. ריאל שוב ספגה שער בזמן הפציעות בדרך ל-1:1, בדיוק כמו במשחק מול צסק"א, רק שהפעם היה זה בבעיטה חופשית נפלאה של סנטי קאסורלה. הפער מברצלונה אומנם גדל לשמונה נקודות, אך למעשה הצטמק מאחר שלפני המחזור ריאל הוליכה בפער של 10 נקודות. האם ברצלונה יכולה להמשיך לחלום על קאמבק מטורף?

ז'וזה מוריניו, כהרגלו, לא יכול היה שלא לדבר על השופט בסיום. "אני לא אבקר את השופט, אבל הוא היה צריך לשרוק לטובתנו שני פנדלים ברורים", אמר מוריניו בדרכו האופיינית, "אבל זה חלק מהמשחק". מאמן ריאל מדבר על שני מקרים שבהם מרסלו ורונאלדו נפלו ברחבה, אך יש לציין שעל פי צילומי הטלוויזיה ספק אם באמת הגיעו פנדלים למדרידאים.

מוריניו יודע ש"אין טעם מבחינתי להיות ביקוורתי על הקבוצה. זה נורמלי להפסיד או לעשות תיקו מדי פעם. הייתי מתלונן אם התוצאה הייתה בגלל גישה לא נכונה, אבל זה לא המקרה. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש. אני תמיד לוקח בחשבון את האפשרות שננצח, או שנפסיד, או שנעשה תיקו. רצינו לנצח, אבל ניאלץ להסתפק בתיקו. זו הלה ליגה".

הקהל חסר הסבלנות של ריאל מדריד שוב נשמע נרגן כלפי קאקה, ששמע לא מעט רטינות מהיציעים ושריקות בוז. המנהל המקצועי של ריאל, אמיליו בטורגניו, ניסה להרגיע את הרוחות והודה ש"ידענו לפני המשחק שעשר נקודות פער בפסגה זה פער נוח, וגם שמונה נקודות זה פער נוח. לדעתי הליגה סגורה. יש לנו יתרון גדול, אבל התחרות לא נגמרה".

מאמן מלאגה מנואל פלגריני אמר ש"הגיע לנו תיקו. במחצית השנייה ניסינו לתקוף וסבלנו מהתקפות מתפרצות קטלניות, אבל שמרנו על קור רוח". פלגריני התייחס למאבק על התואר, ואמר ש"יהיה מוזר מאוד אם ריאל לא תזכה בסופו של דבר באליפות, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully