וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו מחפש את שערו ה-100

הפורטוגלי על סף עוד הישג היסטורי, עשוי להפוך לשחקן שהגיע הכי מהר ל-100 שערי ליגה: 90 משחקים. קרויף עוקץ את מוריניו

כריסטיאנו רונאלדו עומד בפני עוד נקודת ציון. הפורטוגלי המצוין עשוי לכבוש הערב (ראשון) את שערו ה-100 בריאל מדריד, ולהמשיך לנפץ את שיאי המועדון. רונאלדו כבש שער 99 שערים בריאל ב-89 משחקי ליגה, והוא כמובן מחזיק עד עתה בממוצע הגבוה ביותר בתולדות המועדון. עד עתה יש לו באופן כללי 129 שערים ב-128 משחקים בריאל בכל המסגרות, כמובן הממוצע הכי מרשים כיום בכדורגל העולמי.

פרנץ פושקאש, לשם השוואה, נדרש ל-105 משחקים כדי להגיע ל-100 שערים במדי ריאל. השיא של הליגה הספרדית לכיבוש 100 שערים הכי מהירים הוא 82 משחקים, הישג אותו קבע איסידרו לנגארה בשנות ה-30.

רונאלדו, שכבש בשבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו, נמצא בכושר נהדר. מול מלאגה הוא אוהב לכבוש במיוחד, כשמולה כבר כבש עשר פעמים, כולל שלושער במפגש הקודם תוך 45 דקות.

בשנה שעברה, כזכור, רונאלדו הוכתר כמלך השערים עם 41 גולים. השנה הוא כבש 32, כשנותרו עוד 12 משחקים לסיום העונה. כרגע ליאונל מסי צמוד אליו, כשאמש כבש את שערו ה-31 העונה.

קרויף: "מוריניו עוד לא למד כלום"

יוהאן קרויף שולח עקיצה לז'וזה מוריניו. מאמן ריאל מדריד טען שהמיקום הנוכחי של הבלאנקוס מאפשר להם להיות רגועים ושהם לא צריכים עוד להסתכל על מה ברצלונה עושה. "אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו", אמר מוריניו, "לא לדאוג אם ברצלונה מנצחת או משווה. כל ניצחון שלנו מקרב אותנו למטרה".

קרויף הגיב לדברים של "המיוחד", ואמר: "הוא כנראה למד מעט מאוד דברים עד עכשיו", אמר קרויף, "אם עד עכשיו עוד לא זכית פה בכלום, אתה חייב לכבד את היריבה שלך".

קרויף, שבימים אלה מייעץ לצ'יבאס המקסיקנית, התייחס גם לסוגיית הארכת חוזהו של פפ גוורארדיולה ומצבו הבריאותי של אריק אבידל. "מבחינתי, המעקב אחרי אבידל הוא הדבר העיקרי", אמר קרויף, "מה יותר חשוב, חוזה או החיים? אבידל הרבה יותר חשוב".

הערב: ריאל מדריד נגד מלאגה (22:30, ספורט 5)

אתמול: ברצלונה גברה 0:2 על סביליה

ליאונל מסי מאיים: "אני אפילו לא קרוב לשיא שלי"

עוד על כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully