וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונאס גוטיירס: "רובין ואן פרסי הוא לא בן אדם טוב"

חונאס גוטיירס תוקף את חלוץ ארסנל, שהקניט בצורה אלימה את טים קרול אחרי הניצחון הדרמטי: "איזה מין אדם מתנהג ככה?"

חונאס גוטיירס, שחקן ניוקאסל, תוקף את רובין ואן פרסי בעקבות אירועי השבוע, ואומר ש"הוא פשוט בן אדם לא טוב". כזכור, ביום שני ארסנל גברה על ניוקאסל 1:2 משער בדקה ה-95, ולאחריו נראה ואן פרסי מקניט את טים קרול, שוער המגפאייז, בצורה יוצאת דופן.

לאורך המשחק נרשמו כמה עימותים בין קרול לבין ואן פרסי, שניהם שחקני נבחרת הולנד. החלוץ טען שהשוער בזבז זמן, ואילו קרול הגיב בביטול. אחרי השריקה, אחרי שוורמאלן כבש שער ניצחון דרמטי, נראה ואן פרסי צועק לעבר השוער בהתרסה, נצמד אליו בהפגנתיות, ולא מעט שחקנים ניסו להפריד בין הניצים.

אפילו ארסן ונגר הופתע מעט מההתנהגות של החלוץ, שעד עתה לא היה מעורב ביותר מדי פרשיות מעוררות מחלוקת, ושמח שהוא קיבל רק כרטיס צהוב.

"ואן פרסי טעה בהתנהגות שלו", אמר חונאס הארגנטינאי, "לא היה צורך להתנהג ככה. המשחק נגמר, ארסנל ניצחה, וזהו. אני לא יכול להבין בן אדם שמתנהג ככה. זה לא בסדר. אם אתה מרגיש ככה, זה בגלל שאתה בן אדם לא טוב. לא אכפת לי מכדורגל, אני מדבר על האישיות של הבן אדם.

"אנחנו רגילים לספוג מכות, זה כדורגל, אבל דברים כאלה, זה לא בסדר. הוא היה השחקן היחיד בארסנל שהגיב ככה. גם מהקבוצה שלו כולם אמרו לו 'תירגע, תירגע'.

"כשאתה מתנהג ככה, גם האוהדים משתוללים, כך שזה לא טוב גם לאווירה. כולם נהנו מערב יפה. אבל הוא טעה. אמרתי אחרי זה לטים כל הכבוד על זה שהוא נשאר רגוע. ברגע אתה יכול לאבד את עצמך".

ובינתיים ארסנל מגבירה את הלחץ על טוטנהאם בקרב על המקום הרביעי, ולאחר שוולקוט ושצ'סני לגלגו מעט על הספרס, סקוט פארקר ניסה לשדר קור רוח: "אנחנו לא מודאגים בכלל. יש פה ליגה טובה, ונצטרך פשוט להמשיך לנצח".

עוד על ארסנל:

התותחנים שוב חזרו מפיגור וניצחו את ניוקאסל

ונגר על תקרית ואן פרסי-קרול: "שמח שהוא קיבל רק צהוב"

דיווח באנגליה: ”רובין ואן פרסי כבר סיכם במנצ'סטר סיטי”

דיווח בגרמניה: "ארסנל וקלן סיכמו על העברתו של פודולסקי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully